"Verkkosivuston kävijämäärä on noussut 40%:lla ja samassa ajassa ostavien asiakkaiden määrä on tuplaantunut!"

FitFarm - mitattavuutta markkinointiin ja boostia verkkosivuille

FitFarm sai alkunsa vuonna 2010, kun Jutta Gustafsberg ja Jari Mentula päättivät aloittaa yhteisvalmennukset. Pian joukkoon liittyivät myös valmentaja Satu Kalmi ja personal trainer Tero Kivinen. Valmennustiimi kasvaa yhä kovaa vauhtia. FitFarm tarjoaa personal training -palveluja sekä edullisia nettivalmennuksia ikään, kokoon, sukupuoleen tai kuntoon katsomatta. Laajasta valikoimasta löytyy jokaiselle sopiva ratkaisu. 

Lähtötilanne, tavoitteet ja ratkaisut

Myynninmaailmalta Anu Yliselä on tehnyt FitFarmille Googlen hakusana-, display-, ja remarketing-mainontaa, minkä lisäksi Ville Orrenmaa on toteuttanut heille markkinoinnin tehostamisprojektin ja Markus Jokinen Facebook-mainonnan sparrauksen. FitFarmin projektipäällikkö Heli Malinen:

”Lähtökohtaisena haasteena meillä oli se, että  vaikka olemme tehneet paljon markkinointia sosiaalisessa mediassa ja digitaalisella puolella, emme ole seuranneet tarkasti tuloksia vaan olemme toimineet vähän sellaisella mutu-tuntumalla.”

Toiveenamme oli, että yhteistyön myötä saisimme tähän järjestelmällisyyttä ja mitattavuutta – halusimme tietää, miten olemme onnistuneet tähän saakka, ja mitkä ovat tärkeimmät kehityskohteet ja seuraavat askeleet.

Tulokset4A5A4447

”Olemme oikeasti alkaneet mittaamaan markkinointimme tehoa kunnolla. Verkko-ostosten seurannassa on siirrytty aivan uudelle tasolle ja lähdetty  seuraamaan, mitä panoksemme markkinoinnissa oikein tuottaa. Aiemmin emme nähneet Google Analyticsista esimerkiksi sitä, että paljonko kauppaa on tullut – nyt on sekin hoidossa.

Google-mainonnan ansiosta verkkosivuston kävijämäärä on noussut 40%:lla vuoden 2016 alusta puoleen väliin mennessä. Samassa ajassa ostavien asiakkaiden määrä on tuplaantunut!

Kommentit yhteistyöstä

Meille jäi hyvä kokemus myös markkinoinnin kehitysprojektista ja Facebook-sparrauksesta. Saimme niistä paljon irti, ja erityisesti markkinoinnin kehitysprojekti oli hirmuhyvä projekti meille. Ville hoiti sen todella hyvin – pääsimme kiinni siihen tilanteseen, jossa olimme sillä hetkellä ja kävimme läpi ja suunnittelimme meille sopivia toimenpiteitä. Parasta oli ettei se ollut mikään valmis paketti, vaan eteni meidän lähtökohdistamme. Saimme myös some-puolen sparrauksesta paljon irti siitäkin huolimatta, että olemme olleet sen suhteen aktiivisempia kuin monet muut yritykset.”

Meille on ollut tärkeää saada henkilökohtaista palvelua, joka on lähtenyt liikkeelle juuri meidän lähtökohdista. Niitä asioita, jotka olemme jo osanneet, ei ole lähdetty opettamaan uudelleen ja se, mitä emme ole osanneet, on neuvottu tarpeen mukaan kädestä pitäen. Suosittelisin Myynninmaailman palveluita myös muille yrityksille! ”

http://www.fitfarm.fi

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat