”Myynninmaailma teki meille kokonaan uudet verkkosivut ja nyt kotisivumme ovat mitattavat sekä nykyaikaiset!"

FYSIO 2000 - Kuntosalista hyvinvoinnin moniosaajaksi

FYSIO 2000 on kuntosali ja laajan skaalan fysio- ja toimintaterapiapalveluita tarjoava yritys Etelä-Pohjanmaalla. He tarjoavat paljon kilpailukykyisiä palveluita, kuten akupunktiota, urheilufysioterapiaa, osteopatiaa, hierontaa, ryhmäliikuntaa sekä  työhyvinvointipalveluita yhteistyössä Kuortaneen urheiluopiston kanssa. FYSIO 2000 tekee pian myös uusia aluevaltauksia tarjoamalla kokonaan uusia palveluita; aktiivikokoukset yrityksille sekä teippaus- ja lihashuoltokoulutukset valmentajille ja huoltajille. Toimipisteet sijaitsevat Ilmajoella sekä Seinäjoella. Urheilijan verkkokaupan lisäksi he avaavat tiloissaan kivijalkamyymälän marraskuussa 2017, jossa myydään työergonomiatuotteita, Tempur-tyynyjä, urheilu- ja kinesioteippejä sekä pienapuvälineitä.

Palvelut 

  • Markkinoinnin kehitysprojekti
  • Lisämyynnin ja uusasiakaskoulutus
  • Google AdWords – mainonta
  • Valokuvaus
  • Uudet verkkosivut
  • Myynnin strateginen suunnittelu

Lähtötilanne, tavoitteet ja ratkaisut

Yrityksen kasvaessa markkinoinnin on kasvettava sen myötä. ”Yrityksemme on viime aikoina kasvanut paljon ja sen mukana henkilöstöä on lisätty. Markkinointimme oli lapsen kengissä eikä meillä ollut ketään henkilöä tekemässä sitä” yrittäjä ja toimitusjohtaja Timo Tuuri alustaa. ”Tavoitteenamme on kasvaa ja kehittyä lisää.”

Myynninmaailma toteutti FYSIO 2000:lle markkinoinnin kehitysprojektin, jossa tilannetta lähdettiin avaamaan. ”Sparrauksista oli valtava apu. Ne saivat aikaan suuren organisaatiohankkeen, halusimme alkaa panostamaan markkinointiin isosti. Kehityssuunnitelman myötä selvisi ne suurimmat ongelmakohdat ja niitä lähdettiin kehittämään paremmiksi. Se oli todella silmiä avaavaa.” Timo kertoo. Kehitysprojektin myötä yhtenäistimme FYSIO 2000:n ilmettä sekä uusimme yrityksen verkkosivut ja kuvamaailman. Kokonaisvaltaisella kotisivujen uudistuksella saatiin lisäarvoa ja näkyvyyttä kaikille yrityksen tarjoamille palveluille sekä lisättyä tunnettuutta hyvinvoinnin moniosaajana, ei pelkästään kuntosalina.

Tulokset

”Projektin myötä on vasta tajunnut, kuinka paljon markkinointiin kannattaakin panostaa, hyvin toteutetusta markkinoinnista saa aina omansa takaisin! Markkinointi on ollut hyvin tuloksellista ja se on ollut loistava investointi.  Kasvun vaihe on kallis ja sen vuoksi ylimääräisistä kuluista aletaan pihistää, mukaan lukien markkinoinnista. Projektin myötä silmämme avautuivat, että nimenomaan markkinoinnin kanssa on painettava kaasua yrityksen kasvaessa” Timo sanoo. ”Myynninmaailma teki meille kokonaan uudet verkkosivut ja nyt kotisivumme ovat mitattavat sekä nykyaikaiset. Olen kiitollinen heidän järjestämistään palavereista sivustoihin liittyen, joissa olemme päässeet näkemään konkreettisia tuloksia esimerkiksi hakusanaoptimoinnista. Olemme selkeästi kasvaneet!”

Kommentit yhteistyöstä

”Suosittelen ehdottomasti Myynninmaailmaa, yhteistyö oli enemmän mitä odotin. Kaikki mikä on aloitettu, on mennyt maaliin kunnialla! Markkinoinnin saralla työmäärä on vielä valtava, mutta nyt aluksi keskitytään tärkeimpiin. Tästä on hyvä jatkaa!” Timo lopettaa.

https://www.fysio2000.fi/

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat