"Myyntisparrauksesta ja pitkäjänteisestä työstä on totta kai ollut meille apua."

Jokasafe

Jokamuovi Oy valmistaa omalla Jokasafe -tuotemerkillään suojakäsineitä. Yritys on perustettu 53 vuotta sitten ja Suomalaisen Työn liitto on myöntäny tuotteille avainlipputunnuksen. Tuotteet valmistetaan kokonaan Suomessa ja niitä myydään jälleenmyyjien kautta ympäri maailmaa. Nykyään yli puolet yrityksen tuotteista viedään ulkomaille.

Myynninmaailma on tehnyt Jokamuovi Oy:n kanssa yhteistyötä heidän myyntinsä kasvattamiseksi. ”Mikko on sparrannut meidän myyntipuoltamme ja tuonut uusia ideoita myynnin kehittämiseksi.  Myyntisparrauksesta ja pitkäjänteisestä työstä on totta kai ollut meille apua. Tälläkin hetkellä Mikko etsii meille uutta myyntipäällikköä.”, kertaa hallituksen varapuheenjohtaja Karoliina Siukola.

Myynninmaailma myös suunnitteli ja toteutti Jokamuovi Oy:lle asiakaskyselyn, jonka tulosten pohjalta myyntiä voitiin kehittää ja tehostaa. ”Suunnitelmista, miten minkäkin asiakaskohderyhmän kohdalla edetään, on ollut meille kovasti apua”, Karoliina toteaa.

Myynninmaailma on lisäksi tehnyt Jokamuovi Oy:lle Google-mainontaa ja -optimointia sekä verkkosivujen kävijöiden analysointia. Karoliina sanoo: ”Uskon, että erityisesti tunnettuutemme on noussut Google-markkinoinnin ansiosta, kun näymme paremmin hakutuloksissa.”

”Myynninmaailmalla on tehokas tapa saada oleellinen irti. He osaavat kysellä oikeita kysymyksiä ja keskittyä oikeisiin asioihin. Heiltä myös löytyy asiantuntemusta ja osaamista moneen eri asiaan”.

http://www.jokasafe.fi/

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat