"Myynnin rakenteita on muutettu, mikä on johtanut selkeään kasvuun!"

Jokipiin Pellava

KOKONAISVALTAISTA TUKEA MYYNNIN JA MARKKINOINNIN KEHITTÄMISEEN

Jokipiin Pellava on 1920 perustettu perheyritys joka tarjoaa yrityksille, järjestöille sekä vähittäis- ja tukkukaupoille suomalaiset, parhaista luonnon raaka-aineista valmistetut pellavatekstiilit liikelahjoiksi, saunaan, kylpyhuoneeseen ja kodin sisustukseen. Kaikki tuotteet ovat ekologisesti turvallisia käyttää, sillä niiden valmistuksessa ei käytetä haitallisia kemikaaleja.

Myynninmaailma on toteuttanut Jokipiin Pellavalle laajan myynnin ja markkinoinnin kehitysprojektin. Yrityksen toimitusjohtaja Timo Laurila on ollut tyytyväinen tähänastiseen yhteistyöhön.

”Lähdimme yhdessä kehittämään myyntiämme ja markkinointiamme eteenpäin. Yhteistyön alkaessa toiveenamme oli myös oppia hyödyntämään sähköistä kaupankäyntiä paremmin verkkokauppamme ja kotisivujemme suhteen. Yhteistyö on vastannut odotuksiamme, ja avannut uusia näkökulmia omaan toimintaan.

Laurilan mukaan asioihin on paneuduttu perusteellisesti. Myynnin rakenteita on muutettu paljon yhteistyön aikana, mikä on johtanut selkeään kasvuun viime vuoteen verrattuna.

”Aktiivisuustasoa on lisätty, mikä on se tärkein juttu. Lisäksi sähköistä puolta on hyödynnetty enemmän. Olemme muun muassa ottaneet käyttöön Emailerin, joka on korvannut perinteiset uutiskirjeet ja helpottanut niiden tekoa ja lähettämistä merkittävästi.”

Laurila kertoo Myynninmaailman asiantuntemuksen olleen korkealaatuista. Lisäksi yhteydenpito on toiminut koko ajan aktiivisesti.

”Suosittelisin Myynninmaailman palveluita erityisesti yrityksille, jotka tekevät selkeää myyntityötä”.

http://www.jokipiinpellava.fi/

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat