”Huhtikuun loppuun mennessä olemme myyneet enemmän vakiolaitteita kuin koko viime vuonna yhteensä.”

Jucat - Yrityksen historian menestyksekkäin vuosi

Jucat on vuonna 2001 perustettu eteläpohjalainen yritys, joka tarjoaa innovatiivisia palveluita tuotannon tehostamiseen ja kehittämiseen valmistavan teknologiateollisuuden yrityksille. Jucat myy muun muassa konseptisuunnittelua ja valmistuslinjoja, tuotannon automatisoinnin ja robotisoinnin ratkaisuja sekä erilaisia tukipalveluita ja laitteita. Jucat on myynyt tuotteitaan mm. Japaniin, Eurooppaan, Intiaan ja Venäjälle.

Palvelut

  • Myynnin ja markkinoinnin kehitysprojekti
  • Verkkosivuston uudistus
  • Digitaalinen markkinointi
  • Asiantuntija-artikkelit

Lähtötilanne ja tavoitteet

Yhteistyö Jucatin kanssa aloitettiin elokuussa 2017 myynnin ja markkinoinnin kehitysprojektilla, jossa suunniteltiin yrityksen kasvua strategian mukaisesti. Tärkeimmäksi tavoitteeksi nostettiin vakiolaitteiden myynnin kasvattaminen ja verkkosivujen uudistaminen. Myös asiantuntija-artikkeleihin ja digitaaliseen markkinointiin päätettiin panostaa toden teolla.

Tulokset

Jucatin vuosi on pitänyt sisällään paljon muutoksia, ja meneillään onkin toimitusjohtaja Jukka Rintalan mukaan yrityksen historian menestynein vuosi: ”Meillä on viime vuoteen verrattuna liikevaihdossa jopa 100 %:n kasvu.” Erityisesti yrityksen vakiolaitteiden myynti on kasvanut roimasti. ”Vakiolaitteiden myynti on noussut odotettuakin enemmän. Huhtikuun loppuun mennessä olemme myyneet enemmän vakiolaitteita kuin koko viime vuonna yhteensä. Tämä on pitkälti Myynninmaailman ansiota.” Rintala jatkaa.

Suurin tekijä vakiolaitteiden myynnin kasvussa on Rintalan mukaan Myynninmaailman tekemä hakukonemainonta, jonka ansiosta ”tilaukset menevät nykyään myös sellaisille asiakkaille, jotka eivät kuulu vakioasiakaspiiriin.” Hakukonemainonnan avulla myös verkkosivujen näkyvyys on noussut uudelle tasolle.

Kommentit yhteistyöstä

Rintala toivoo yhteistyön Myynninmaailman kanssa jatkuvan myös tulevaisuudessa. ”Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön ja haluamme jatkaa sitä myös tulevaisuudessa. Yksi Myynninmaailman parhaista puolista on aktiivisuus, jonka ansiosta olemme myös itse paneutuneet omaan markkinointiimme. Mitään ei ole tyrkytetty, vaan asiat on katsottu yhdessä läpi.” Rintala kertoo.

http://www.jucat.fi/

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat