"Näkyvyyden ja löydettävyyden parantuminen on poikinut meille asiakkaita."

Restamax Oyj:n diginäkyvyyden lisääminen

Restamax Oyj on vuonna 1996 perustettu, Pohjoismaiden ensimmäinen ravintola-alan pörssiyhtiö. Konsernilla on yli sata ruoka- ja viihderavintolaa ympäri Suomen.

Lähtötilanne, tavoitteet ja ratkaisut

Myynninmaailma on tehnyt Restamaxin kanssa yhteistyötä ravintoloiden digitaalisen markkinoinnin parissa. Tavoitteena on ollut verkkonäkyvyyden ja löydettävyyden lisääminen sekä tietoisuuden kasvattaminen yhtiön eri ravintoloista.

Restamaxin projekteissa asiantuntijana on toiminut Anu Yliselä. Restamaxin puolelta projektista on vastannut ruokaravintoloiden linjajohtaja Eero Aho:

”Konsernimme ymmärtää digitaalisen markkinoinnin tärkeyden ja meillä on haluttu panostaa siihen. Myynninmaailman asiantuntijat ovat osanneet hyvin avata mikä vaikuttaa mihinkin ja miten digitaalista markkinointia kannattaa toteuttaa. Anu on asiantuntijana onnistunut avaamaan lukuviidakon merkityksen liiketoiminnallemme ja samalla olen itsekin oppinut aiheesta lisää.

Yhteistyömalli on ollut toimiva. Olen saanut räätälöidä sen yhdessä Myynninmaailman kanssa meille sopivaksi. Palavereissa ei istuta vain diskuteeraamisen takia, vaan niiden avulla olemme saaneet digitaalisen markkinoinnin kampanjoita kehitettyä ja samalla vinkkejä myös muuhun markkinointiin. Tämän lisäksi olen erityisesti pitänyt suunnitelmallisuudesta ja siitä, että sovitut asiat on tehty täsmällisesti. Tarpeen vaatiessa myös joustavuutta on löytynyt.”

Tulokset

“Tulokset ovat olleet hyviä, vaikka niiden täydellinen mittaaminen ravintolatoiminnassa onkin haastavaa. Digitaalisen markkinoinnin tarjoama näkyvyyden ja löydettävyyden parantuminen on poikinut meille asiakkaita”.

Kommentit yhteistyöstä

”Suosittelen mielelläni Myynninmaailman palveluita muillekin. Yhteistyö on ollut helppoa ja rakentavaa. Uskon, että Myynninmaailma pystyy räätälöimään jokaiselle sopivan ja tehokkaan yhteistyömallin digitaalisessa markkinoinnissa, ja mikä tärkeintä, yhdessä tehdyistä jutuista on saatu myös tuloksia aikaiseksi!”

http://www.restamax.fi/

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat