Kuinka lisätä B2B-myyntiä Google-mainonnan avulla?

Onko Google tiivis osa yrityksesi markkinointia? Miten myyntiä lisätään Googlen avulla?

Aamupalatilaisuudessamme saat asiantuntijan näkemykset siitä, miten B2B-myyntiprosessiasi tukevat Google-mainonnan kampanjat rakennetaan ja mitkä ovat tällä hetkellä parhaat keinot uusien B2B-asiakkaiden hankintaan sekä keskeisimmät keinot hakukonelöydettävyyden parantamiseen.

Hakusanamainonnan tarkalla suunnittelulla ja kohdentamisella varmistetaan, että verkkosivustonne kävijöiden laatu ja määrä kasvavat etkä maksa turhasta. Tilaisuuden sisältö palvelee erityisesti yli 1000 € kuukaudessa Googlen hakusanamainontaan käyttäviä B2B-yrityksiä.

Voit myös varata ilmoittautumislomakkeella tapaamisen, jossa Adwords-tilisi auditoidaan. Kymmenen ensimmäistä ilmoitettua tiliä pääsevät auditointiin.

Sisältö

  • Asiakkaan ostopolkua tukeva Google-mainonta
  • Googlen parhaat mahdollisuudet B2B-uusasiakashankintaan
  • 3 Google-mainonnan keinoa, joita B2B-yritykset eivät yleensä osaa hyödyntää
  • B2B-yrityksen tärkeimmät Google-mainonnan mittarit

Aikataulu

  • 11.00 Lounasta seisovasta pöydästä ja verkostoitumista
    – Open Lobby Restaurant, Holiday Inn Tampere
  • 12.00 Lisää B2B-myyntiä Google-mainonnan avulla
  • 13.00 Mahdollisesti varaamasi Google-tilin auditit alkavat

Varaa kalenteriisi keskiviikko 30.8. ja merkkaa paikaksi Myynninmaailman Tampereen toimisto. (Crazy Town – Rautatienkatu 21 B, Tampere, lounasravintola löytyy samasta rapusta)

Ilmottaudu maksuttomaan tapahtumaamme tästä!

Tapahtuman pitäjä

Miia Mäkinen

”Content is the reason search began in the first place -Lee Odden”

Johtava asiantuntija, tiiminvetäjä
044 973 9780
miia.makinen@myynninmaailma.fi

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat