Miten johtaa myyjiä asiakkaiden aikakaudella?

Tiesitkö, että asiakkaiden mielestä myyjät valmistautuvat huonosti myyntikohtaamisiin? Samaan aikaan yhä useammin kaupat clousaa ensimmäisenä todellista hyötyä ja arvoa ostajalle tarjoava myyjä. Asiakkaat ovat jatkuvasti paremmin valmistautuneita ja yhä valveutuneempia ostajina. Tämän myötä myyntiin kohdistetut odotukset sekä koko myyntiprosessi on muutoksessa. Nopeasti muuttuneeseen maailmaan sopeutuvat myynnin johtajat varmistavat oman menestyksensä.

Aamupalatilaisuudessa saat aihepiirin todellisen huippuasiantuntijan, myynnin tohtori Pia Hautamäen näkemykset aiheeseen sekä kokonaiskuvan siitä, mitä asiakkaat odottavat myynniltä ja mihin suuntaan myynnin johtamista tulisi kehittää, jotta pärjäisit tulevaisuudessa.

Tilaisuuden sisältö palvelee erityisesti yritysten johtoa ja myynnin johtajia.

Aikataulu

klo 8.00 aamupalaa ja verkostoitumista

klo 8.30 miten johtaa myyjiä asiakkaiden aikakaudella?

klo 9.30 verkostoitumista

Ilmoittaudu mukaan tapahtumaan tästä!

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat