Myyntivalmiiden B2B -liidien tuottaminen verkossa

torstai 2.11.2017
klo 8.30 – 16.00
Sokos Hotel Alexandra, Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä

Myyntivalmiiden B2B-liidien tuottaminen verkossa

Nykyaikaisen markkinoinnin tuomien mahdollisuuksien avulla sinulla on mahdollisuus tuottaa tehokkaasti kuumia B2B-liidejä. Koulutuksessa käymme läpi tehokkaan liidien tuotannon rakentamisen asiakkaan ostopolun näkökulmasta. Opit kuinka rakentaa sinun liiketoiminnallesi tuloksekas malli inbound-markkinoinnin, kohdistetun mainonnan sekä löytymisen varmistamisen kautta kohti myyntivalmiiden liidien tunnistamista ja keräämistä verkosta.
Käymme samalla läpi erilaiset vaihtoehdot työkalujen osalta mm. tehokkaaseen liidien tunnistamiseen verkkosivuilta ja markkinoinnin automatisointiin sekä tehonmittaamiseen. Jos haluat varmistaa organisaatiosi hyödyntävät parhaalla mahdollisella tavalla nykyaikaisen markkinoinnin tarjoamat tehokkaat keinot on tämä koulutus sinulle!

Asiantuntijana toimii markkinoinnin asiantuntija ja Myynninmaailma Oy:n osakas Markus Jokinen. Markus on inbound-markkinoinnin ja markkinoinnin suunnittelun asiantuntija, jonka tehtävänä on auttaa asiakkaita kasvattamaan myyntiään markkinoinnin ja myynnin parhaiksi koettujen käytäntöjen avulla. Markuksen koulutukset ovat saaneet erityisesti hyvää palautetta innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään. Markuksen yrittäjätausta ja laaja eri aloja edustava asiakaskunta takaa kokonaisvaltaisen näkemyksen markkinoinnin sekä myynnin haasteiden selättämiseen.

Koulutuksen sisältö
• Markkinoinnin uusien keinojen mahdollisuudet ja termistö
• Kohderyhmän määrittely ostajapersoonien avulla
– Miten ja miksi sinun kannattaa määritellä asiakaskohderyhmä ostajapersoonien avulla
• Monikanavainen vaikuttaminen asiakkaan ostopolkuun
– Kuinka voit tuloksekkaasti hyödyntää yhdessä inbound-markkinoinnin, digitaalisen markkinoinnin ja perinteikkäämmän myynnin sekä
markkinoinnin keinoja
– Esimerkkeinä työkalujen hyödyntämisestä mm. LinkedIn kohdennettuun mainontaan ja MailChimp sähköpostimarkkinointiin
• Potentiaalisten liidien kerääminen ja markkinoinnin automaatio
– Millainen on hyvin optimoitu laskeutumissivu
– Miten valitset sinulle sopivat keinot liidien tunnistamiseen ja hyödynnät markkinoinnin automaatiota
– Esimerkkeinä työkalujen mahdollisuuksista mm. HubSpot markkinoinnin automaatioon ja Leadfeeder liidien tunnistamiseen verkkosivuilta
• Mittaamisen avulla liidien tuotannon jatkuva kehittäminen
– Mitkä ovat yleisiä pullonkauloja B2B-liidien tuotannossa ja kuinka välttää ne
– Mittaamisen parhaat käytännöt ja työkalut (esim. Google Analytics)
• Markkinoinnin ja myynnin tuottoisa yhteispeli
– Mitä kannattaa huomioida, että markkinoinnilla tuotetut liidit saadaan tuloksekkaasti siirrettyä markkinoinnilta myynnille

Ilmoittaudu mukaan tästä!

Tapahtuman pitäjä

Markus Jokinen

"Mikään ei ratkaise ongelmaa yhtä tehokkaasti, kuin sen läpikäynti toisen kanssa!"

Myynnin ja markkinoinnin asiantuntija, osakas
044 017 3030
markus.jokinen@myynninmaailma.fi

Yli 300 aktiivista asiakasta!

Kaikki tarinat