Asiantuntijamme kertovat B2B-markkinoinnin uusimmat sisällöt – tekstinä, videona ja livenä.

Pinnalla nyt

Tietokoneella työskentelevä henkilö.
Markkinoinnin teknologiat, Markkinointi

HubSpot tukemaan inbound-markkinointia

Inbound-markkinointi on HubSpotin luoma termi ja konsepti markkinointimallille, jossa pyritään houkuttelemaan potentiaalisia ostajia vuorovaikutukseen markkinoijan kanssa hyödyntämällä erilaisia työkaluja, kuten hakukonemarkkinointia, some-markkinointia, uutiskirjeitä sekä erilaisia sisältöjä.
17 min
Muistikirja työpöydällä.
Markkinoinnin teknologiat

Myynnin automaatio B2B-yrityksessä – Näin vapautat myynnin aikaa laadukkaisiin asiakaskohtaamisiin

Myyntijohtaja ei saa omasta myyntitiimistään parasta irti, kun myyjät käyttävät suurimman osan päivästään muun kuin päätehtävänsä parissa. Myyntitiimin on mahdotonta saada kasvatettua yrityksen myyntiä tavoitteiden mukaisesti, mikäli he eivät saa tukea hallinnollisiin tehtäviin ja muihin toistuviin rutiineihin. Kun tuloksiin ei päästä, yrityksen menestys laantuu ja pahimmassa tapauksessa myyntitiimin motivaatio laskee. Valitettavan usein yritykset joutuvat tähän kierteeseen tai yrittävät paikata ongelmaa yritykselle sopimattomilla työkaluilla ja prosesseilla.
8 min
Brändi

B2B-yritys, panosta yrityksesi kuvamaailmaan

Arvostatko työyhteisösi tekemää työtä, kehutko yrityksesi valmistamia tuotteita vai tunnetko jopa olevasi alan edelläkävijä? Hyvä! Sitä suuremmalla syyllä kannattaa lukea seuraava blogiteksti.
4 min

Opi lisää – osallistu tai lataa itsellesi

Ota yhteyttä