Aamupalatilaisuus: Markkinoinnin pitkäjänteinen kehittäminen B2B-yrityksen kasvun vauhdittajana

Tervetuloa Myynninmaailman ja Oulun kauppakamarin järjestämään aamukahvitilaisuuteen, jossa markkinoinnin pitkäjänteisestä kehittämisestä on kertomassa ohjelmistopalveluyritys Max Technologies Oy:n toimitusjohtaja Mikko Ängeslevä. Myynninmaailman toimitusjohtaja Ville Orrenmaa keskustelee Mikon kanssa kasvavien B2B-yritysten markkinoinnin ja viestinnän kehittämisestä, tuloksellisuudesta sekä toimintatavoista.

Tilaisuus on tarkoitettu Oulun Kauppakamarin jäsenille. Ilmoittautuminen on päättynyt.

Tilaisuuden aiheita:

  • Miten Max Technologies on kehittänyt markkinointiaan viime vuosina?
  • Mitä asioita täytyy pitää mielessä, jotta markkinointi vauhdittaa yrityksen kasvua ja tukee yrityksen tavoitteita ja strategiaa?
  • Mitä tulisi ottaa huomioon, kun yritys valitsee pitkäaikaista kumppania markkinointiinsa?

Tilaisuuden aikataulu

8:15 aamukahvi
8:30 tilaisuuden avaus Oulun Kauppakamari
8:35 – 9:20 Villen ja Mikon keskustelu
9:20 kysymyksiä ja vapaata keskustelua

Puhujat:

Mikko Ängeslevä

Mikko Ängeslevä toimii toimitusjohtajana ohjelmistopalveluyritys Max Technologies Oy:ssa, joka tarjoaa työnhallinta- ja paikannuspalveluita SaaS-periaatteella Maxtech-tuotemerkillä B2B-asiakkaille. Ängeslevällä on vankan henkilöstöjohtamisosaamisen lisäksi laaja-alainen kokemus useista tuotteistus- ja palvelumuotoiluhankkeista sekä myynnin ja markkinoinnin johtamisesta erityisesti PK-yrityksessä. Myynnin ja markkinoinnin tavoitteellisuuden rakentaminen ja tiedolla johtaminen yhdistettynä positiiviseen ihmisten tukemiseen muutoksessa sekä digitaalisuuden ja eri teknologioiden hyödyntäminen myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan kulmakivenä ovat Ängeslevän henkilökohtaiset kasvun rakentamisen painopisteet.

Ville Orrenmaa

Ville Orrenmaa toimii toimitusjohtajana markkinointitoimisto Myynninmaailma Oy:ssa, jonka myynnin johtamisesta Orrenmaalla on usean vuoden kokemus. Orrenmaalla on lisäksi kokemusta kasvuyritysten hallitustyöskentelystä erityisesti myynnin ja markkinoinnin näkökulmasta. Ville Orrenmaa on toteuttanut kymmeniä myynnin ja markkinoinnin tehostamiseen tähtääviä projekteja etenkin kasvuhaluisissa B2B-yrityksissä ympäri Suomen.

Ota yhteyttä