Aamupalatilaisuus: Miten tehdä tehokkaasti B2B-sisältömarkkinointia?

B2B-ostaminen on muuttunut.
- 92 % B2B-ostajista odottaa personoituja sisältöjä ostoprosessinsa aikana – vuonna 2019 vastaava luku oli 80 %. (Evergage)
- B2B-ostopolusta 80 % on käyty ennen kuin ollaan yhteydessä myyjään (Google)
- 33 % ostajista (ja jopa 44 % milleniaaleista) toivoo ”myyjävapaata” ostopolkua (Gartner)
Miten ostamisen muutos tulisi huomioida B2B-sisältömarkkinoinnin suunnittelussa ja toteuttamisessa? Mitä tietoa asiakkaasi tarvitsee ostopolun eri vaiheissa ja miten sisältöjä kannattaa kohdentaa? Differon Katri Tanni kertoo B2B-ostamisen muutoksesta ja sen vaikutuksesta sisältömarkkinoinnin suunnitteluun niin teoreettisesti kuin case-esimerkinkin avulla. Differo on osa B2B-markkinointitoimisto Myynninmaailmaa, jolla on toimipiste Vaasassa.
Tule nappaamaan parhaat vinkit talteen Vaasan aamupalatilaisuudessamme perjantaina 21.4. klo 8.30-10! Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Pohjanmaan Kauppakamarin kanssa. Aktiivisimmille luvassa palkinnoksi Katrin tuore B2B-ostamisen uusi aika kirja.
Ilmoittaudu mukaan 14.4.2023 mennessä Pohjanmaan Kauppakamarin sivulla. Tilaisuus on maksuton – ilmoittautumiset kerätään tarjoiluja varten.