LIVEnaari 2.11. klo 8.30–10.30: Näin viet ostopolun käytäntöön

Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Ostopolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle.
Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä, joka on asiakkaan matkalla varhaisemmin mukana, on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka.
Osto- ja sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä.
LIVEnaarissa opit:
• miten myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen
• miten suunnittelet ja rakennat ostopolun
• miten sisällöt, teknologiat kuten automaatio otetaan mukaan ostopolkuun
• mihin tuloksiin asiakkaamme ALD Automotive ja Outokumpu ovat päässeet ostopolkutyön jälkeen.