

Digitaalisella markkinoinnilla kasvua liiketoimintaan
Tampereen AutoCenter Oy on vuonna 2002 perustettu, yksityisomisteinen auto- ja huoltoliike. AutoCenter on Jaguar ja Land Rover jälleenmyyjä sekä vaihtoautojen myynnin asiantuntija. Yritys tuottaa myös huoltopalveluita. Tampereen AutoCenter on valtuutettu merkkihuolto sekä vaurio- ja kolarikorjaamo Jaguarin ja Land Roverin lisäksi myös BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen ja Kia merkkien autoille. 50 henkilöä työllistävän AutoCenterin toimitilat sijaitsevat Tampereen Lielahdessa. Myynninmaailmasta Tampereen AutoCenter on löytänyt osaavan kumppanin, jonka kanssa Google-mainonta on saatu tuottamaan hyviä tuloksia.
Asiakas:
Tampereen Autocenter
Verkkosivusto:
autocenter.fi
Palvelut:
Markkinointi
Toimiala:
Auto- ja huoltoliikkeet
Markkinoinnin kumppani on mukana kehitystyössä ja tukemassa liiketoiminnan tavoitteita
Myynninmaailma ja Tampereen AutoCenter ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2019. Myynninmaailman asiantuntijat hoitavat AutoCenterin Google-mainonnan kokonaisuudessaan. Mainonta on suunnitelmallista ja sen pohjana on yhdessä asetetut tavoitteet. Myynninmaailman asiantuntijat mittaavat ja optimoivat mainoksia ja saatujen tuloksien perusteella mainontaa kehitetään jatkuvasti. Raportointi- ja suunnittelupalavereja järjestetään säännöllisesti. Palaverien välillä Google-mainonnan reaaliaikaisia tuloksia seurataan AutoCenterillä Datastudio-raportointityökalun kautta. Mainonnan tekemisen lisäksi Myynninmaailman asiantuntijat ovat AutoCenterin tukena ja apuna digitaalisessa markkinoinnissa.
”Markkinoinnin saralla tapahtuu paljon koko ajan. Veisi todella paljon aikaa selvittää mikä toimii ja mikä ei, ja ylipäätään pysyä perässä kaikissa uusissa jutuissa. Pidänkin tärkeänä, että on ammattitaitoinen kumppani, joka tietää missä mennään, millaiset ratkaisut toimivat ja osaa kehittää toimintaa yhdessä meidän kanssamme.”
Tampereen AutoCenter Oy:n myyntijohtaja Jakke Rosenlund
Asiakkaan tavoitteet:
Verkkosivuilta tulevien yhteydenottojen lisääminen merkkikohtaisiin huoltovarauksiin sekä peltikorjaamoon
Mitä teimme:
- Google-mainonnan ja uuden kampanjarakenteen suunnittelu
- Verkkosivuston tavoitteiden luominen ja niiden mittaamisen tehostaminen
- Hakukoneoptimointi

Hyvin sujunut yhteistyö on vienyt kohti hyviä tuloksia
Google-mainonnalla on tuettu AutoCenterin liiketoimintaa. Mainonnan kautta AutoCenterin näkyvyys digitaalisissa kanavissa on kasvanut ja mainonnalla on saatu hyviä tuloksia aikaan. AutoCenterillä ollaan tyytyväisiä yhteistyöhön Myynninmaailman kanssa. Yhteistyö on ollut läpinäkyvää ja suunnitellun mukaista. Myynninmaailman asiantuntijat ovat toimineet proaktiivisesti tuomalla esiin keinoja markkinoinnin kehittämiseen. Rosenlund antaakin kiitosta siitä, että Myynninmaailman asiantuntijoilla on halu ja kyky edistää AutoCenterin liiketoimintaa.
”Kaikki se, minkä olemme sijoittaneet mainontaan ja sen ylläpitämiseen, on maksanut itsensä takaisin”, summaa Jakke Rosenlund.
"Suosittelen ja olenkin jo suositellut Myynninmaailmaa myös muille yrityksille”
Jakke Rosenlund Tampereen AutoCenter Oy
