Tehoa duuniin - näin voitat myynnin ja markkinoinnin yhteispelissä!

Markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen vaatii näkemystä, toimivia käytänteitä ja oikeita työkaluja. Videosarjassamme sukelletaan suoraan syvään päätyyn – saat ratkaisuja yhteispelin haasteisiin sekä ison nipun vinkkejä teknologian ja sen tarjoaman datan hyödyntämiseen.

Ota videosarjamme haltuun ja opit kaiken tarvittavan laadukkaista liideistä, niiden kiinni nappaamisesta ja nurturoinnista. Asiantuntijamme johdattavat sinut viisiosaisessa videosarjassamme liidituotannon salojen läpi kohti modernin myynnin johtamista.

Video 1: Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen

 

Mitä ovat B2B-yritysten markkinoinnin ja myynnin yleisimmät haasteet ja kipukohdat? Videolla kerromme, mikä on teknologioiden ja integraatioiden rooli markkinoinnin ja myynnin yhteispelissä ja mikä tärkeintä – annamme näkökulmia yhteistyöhön liittyvien haasteiden ratkaisemiseen.

Video 2: Tehosta liidituontantoa verkkosivuillasi

 

Toisessa jaksossa kuljetamme sinut liidituotannon kompastuskivien ja B2B-ostoprosessin vaiheiden puntaroimaan omaa lähtötilannettasi. Saat myös nipun käyttökelpoisia vinkkejä, joilla nappaat liidit varmemmin kiinni.

Video 3: Paranna liidien laatua markkinoinnin automaation avulla

 

Opastamme sinut liidien nurturoinnin ja pisteyttämisen saloihin ja kerromme, mihin markkinointiautomaatiot sopivat erityisen hyvin. Saat myös konkreettisia esimerkkejä jo toteutetuista ja hyväksi koetuista markkinointiautomaatiokampanjoista.

Video 4: Teknologiat myyntityön tehostajana ja liidien hoivaajana

 

Olisiko nyt aika hyödyntää markkinointiteknologiaa myyntityön tehostajana ja liidien hoivaajana? Tule kuuntelemaan, mitä hyötyä on prosesseista, ketä kannattaa kontaktoida ja miten kaikkea tätä pitäisi priorisoida.

Video 5: Auta asiakkaitasi menestymään – asiakkuuden hoitamisen salat

 

Stick to the process ja muita hyviä vinkkejä toimivaan asiakkuudenhoitoon. Videosarjan päätösjaksossa käydään läpi asiakkuudenhoitomallien hyödyt, asiakastyytyväisyyden ja asiakasmatkan mittaamista sekä CRM-järjestelmän tärkeyttä.

Ota yhteyttä