Työmallit asiakaslähtöisten ostopolkujen ja sisältömarkkinoinnin suunnitteluun

Differon luomat työmenetelmät asiakaslähtöisen muutoksen ja ostopolkujen suunnitteluun tekevät sisältömarkkinoinnistasi tavoitteellista ja erottuvasti asiakaslähtöistä.

Me myynninmaailmalaiset teemme yhdessä sisältömarkkinoinnistasi tavoitteellista, erottuvasti asiakaslähtöistä ja johdonmukaista työmallien avulla.  

Lue lisää työmalleista ja niiden hyödyntämisestä

Sisältöstrategian työmallien avulla 

  • Tuotat johdonmukaista sisältöä, joka perustuu liiketoiminnan tavoitteisiisi  
  • Luot asiakaslähtöistä markkinointia, joka perustuu asiakasymmärrykseen 
  • Tunnistat asiakkaasi ostopolut, joiden varrelle tuotat asiakkaallesi relevanttia sisältöä 
  • Luot suunnitelman sisältöjen jakeluun ja eri kanavien hallintaan 

Ota yhteyttä