B2B-markkinointia liiketoiminnan tavoitteista käsin
Liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti rakennettu markkinointi auttaa suuntaamaan resurssit oikeisiin kohteisiin oikeaan aikaan. Se vähentää ylimääräistä säätämistä, tuottaa enemmän tulosta ja miellyttää kohdeyleisöjä enemmän. Kaiken kaikkiaan tehokas B2B-markkinointi luo yrityksellesi kilpailuetua ja kasvattaa myyntiä silloinkin, kun itse keskityt muihin asioihin.
Meille on tärkeää, että asiat suunnitellaan hyvin ja juuri yrityksellesi sopivalla tavalla. Siksi meillä työt alkavat aina yrityksen tavoitteista ja liiketoiminnan yksilöllisistä lähtökohdista. Tutustumme huolellisesti lähtötilanteeseesi, ja kuuntelemme tarkalla korvalla, mitä markkinoinnilla halutaan saavuttaa. Tutkimme markkinoinnin nykytilanteen ja teemme ratkaisuja, jotka pohjautuvat tietoon, tarpeeseen ja resursseihin. Varmistamme, että viestit, kanavat ja budjetit toimivat parhaalla mahdollisella tavalla, ja kehitämme markkinointia tulosten pohjalta. Yhdessä menemme eteenpäin.
Näin autamme sinua:
- Markkinoinnin strategiat ja suunnitelmat
- Myynnin strategiat ja suunnitelmat
- B2B-markkinoinnin ulkoistus
- Kampanjamarkkinointi
- Digitaalinen markkinointi
- Hakukonemarkkinointi
- Somemarkkinointi
- Google-mainonta
- Sisältömarkkinointi
- Koulutukset ja sparraukset
Olemme Google Partner -yritys.

Töitämme markkinoinnin parissa
Selaa B2B-markkinointia käsitteleviä asiantuntijasisältöjä

Google Analytics 4 on web-analytiikan uusi perustyökalu

Mitä on digitaalinen markkinointi parhaimmillaan?

Mitä hakukoneoptimointi (SEO) käytännössä tarkoittaa? – Opi perusteet

Mitä markkinointisuunnitelma sisältää? – Huomioi ainakin nämä!

Markkinoinnin vuosikello 2023 – [Lataa ilmainen pohja]

Google-mainonta – kaikki mitä sinun tulee tietää Google Ads –markkinoinnista

Kuinka parantaa Google-näkyvyyttä hakukoneoptimoinnin avulla

Korona vaikuttaa myös markkinoijaan. Rohkea mainostaja tarttuu kuitenkin nyt toimeen

Onko asiantuntijasta myyjäksi? Tässä 3 pointtia onnistumiseen

HubSpot tukemaan inbound-markkinointia

B2B-markkinointi – Konkreettiset keinot B2B-myynnin kasvattamiseen

Miten Facebook-mainontaa kannattaa kohdentaa?

B2B-yritys! Ota nämä 7 asiaa huomioon ennen markkinoinnin tehostamista

Uusasiakashankinnan myyntiprosessin luominen B2B-yrityksessä

Vältä 5 yleisintä kasvuntappajaa
