Google Analytics 4 verkkosivun käyttäjäseurannassa 

Google Analytics 4 on uudenlainen työkalu ja eroaa monella tapaa vanhasta Analyticsista. Tuntuuko GA4 vielä vieraalta, mutta kuitenkin tarvitsisit tietoa verkkosivustosi käyttäjistä tehdäksesi dataan perustuvia päätöksiä? Google Analytics 4 mittaa verkkosivustoasi ja tämä käytännönläheinen koulutus tutustuttaa sinut GA4:n perusteisiin. 

Aika: 17.1.2024 klo 9-10
Paikka: Verkkokoulutus

Koulutuksessa opit

Mitkä asiat ovat vaikuttaneet siihen, että Google Analytics –uudistus on tehty. Samalla, kun opit Google Analytics 4:n perusteet, tulet tutuksi siihen liittyvän terminologian ja eri tunnuslukujen kanssa. Käytännönläheinen koulutus kuljettaa sinut läpi GA4-käyttöliittymän ja opastaa, miten raportteja luetaan ja miten niiden sisältämää dataa analysoidaan. 

Kenelle koulutus sopii 

Markkinoinnista vastaaville henkilöille, jotka haluavat oppia ymmärtämään uutta Google Analyticsia. Perusasiat on hyvä olla hallussa, riippumatta siitä, tehdäänkö markkinointia in-house vai onko se ulkoistettu markkinointikumppanille. 

Kaikille päätöksentekijöille, jotka tarvitsevat dataa verkkosivuliikenteestä, sivukävijöiden käyttäytymisestä tai markkinointikanavien toimivuudesta päätöksenteon tueksi. 

Koulutuksen hyödyt

Opit liikkumaan Google Analytics 4 -käyttöliittymässä ja osaat etsiä sieltä ne asiat, joita haluat seurata. 

Alat ymmärtämään millaista tietoa on mahdollista saada GA4:stä ja miten sitä voi hyödyntää liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin päätöksenteon tukena. 

Saat hyödyllisiä vinkkejä siihen, miten voit saada GA4:stä enemmän irti ja miten se voi palvella juuri sinun yrityksesi tarpeita. 

Sinua sparraavat kokeneet kouluttajamme

Eeva Suojanen,
Johtava markkinoinnin asiantuntija

Ilmoittaudu koulutukseen

Koulutus on saatavilla 1 h verkkokoulutus-
tallenteena
Hinta: 280 € + alv

  • Perusteet ajankohtaisesta aiheesta – säästä aikaasi ja saa napakka tietopaketti käyttöösi heti
  • Kouluttaja vastaa kysymyksiisi Chatissä
  • Myynninmaailman asiakkaat maksutta!