Tuloksellisen sisältömarkkinoinnin miniopas

Olet ehkä kuullut tutun sananparren “sisältö on kuningas”, eikä syyttä. Sisältömarkkinointi on ollut muutaman viime vuoden ajan markkinointipiirien kuumin puheenaihe ja tekemisen suunta.

Siksi kokosimme tämän oppaan: opettamaan, tarjoamaan uusia näkökulmia ja innostamaan sisältömarkkinoinnista kiinnostuneita tai jo kokeneita konkareita. Tämä opas on kompakti paketti sisältömarkkinoinnin maailmaan – helposti luettavassa muodossa. Opas tarjoaa konkreettisen työkalupakin sisältömarkkinoinnin käynnistämiseen aina strategiasta toimiviin sisältöihin.

Oppaan aiheet:

  1. Mitä sisältömarkkinointi on?
  2. Sisältöstrategia
  3. Mitä sisältöä ja milloin?
  4. Jakelukanavat ja promootio
  5. Mittarit ja analysointi & kehittäminen

Lisää aiheesta

Ota yhteyttä