HubSpot-koulutus asiakaspalvelijoille 

Laadukas asiakaspalvelu on yksi yritysten tärkeimmistä toiminnallisuuksista asiakassuhteiden ylläpitämiseen ja kasvattamiseen. Asiakaspalvelutyökalujen on siis syytä olla kunnossa! HubSpot CRM on yksi maailman parhaimmaksi äänestetyistä moderneista CRM-järjestelmistä, jonka avulla sadat tuhannet yritykset ovat onnistuneet kasvattamaan myyntiään ja liikevaihtoaan. 

Ota käyttöösi asiakaspalvelun uusimmat työkalut 

Onko HubSpot asiakaspalvelutiimisi käytössä? Saatteko kaikki tehot irti? Jos kaipaat lisää tehoa HubSpotin asiakaspalvelutyökalujen kehittämiseen, tämä HubSpot-koulutus sopii sinulle! 

Koulutuksessa kuulet uusimmista HubSpot-uudistuksista ja saat konkreettisia kehitysehdotuksia asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittämiseen. Kuulet myös, miten HubSpotin laajat tekoälytyökalut voivat auttaa tehostamaan asiakaspalvelua. 

Miten koulutus toteutetaan ja kenelle se sopii?

Tämä HubSpot-koulutus sopii erityisesti B2B-yrityksille, joilla on asiakaspalveluun tai asiakaskokemuksen kehittämiseen keskittynyt tiimi. Yrityksessä tulee olla  käytössä HubSpot CRM -järjestelmästä asiakaspalvelutyökalut (HubSpot Service Hub). Koulutuksen kesto on kaksi tuntia. Koulutuksen hinta muodostuu sen perusteella, pidetäänkö koulutus verkko- vai lähikoulutuksena sekä montako henkilö yrityksestä osallistuu koulutukseen.

Mitä tulet oppimaan koulutuksessa?

Tiedätkö, mitä tehokkaita asiakaspalvelutyökaluja HubSpotista löytyy ja miten ne otetaan tehokkaasti käyttöön? Koulutus on hyvin käytännönläheinen ja keskittyy yrityksesi HubSpot-asiakaspalvelutyökalujen ja -toimintojen käytön kehittämiseen sekä työkalujen käytön opetteluun. Keskitymme esimerkiksi: 

  • HubSpotin asiakasmittaustyökaluun (NPS, CSAT, CET ja kustomoidut kyselyt), jonka avulla keräät laadukasta palautetta asiakkailta ja liideiltä. 
  • HubSpotin Help deskin käyttöön asiakastukitikettien hoitamisessa. 
  • HubSpotin tiketöintipolun hallintaan laadukkaan asiakaspalvelun varmistamiseksi. 
  • HubSpotin Chat- ja Chatbot-työkaluihin, joiden avulla palvelet asiakkaitasi monikanavaisesti verkossa. 
  • HubSpotin Knowledge baseen, jonka avulla säästät asiakaspalvelun aikaa ja annat asiakkaille mahdollisuuden löytää vastauksia nopeasti tietopankkiartikkeleiden avulla. 
  • HubSpotin tekoälytyökaluihin, kuten esimerkiksi Customer agenttiin, jonka avulla palvelet sivustolla vierailevia asiakkaita ja liidejä tekoälyavusteisesti korkealla laadulla vuorokauden ympäri. 

Sinua valmentavat kokeneet kouluttajamme

Teemu Lahti,
Chief Growth Officer (CGO)​​, HubSpot-asiantuntija

Erno Mikkilä,
Markkinointiteknologian asiantuntija, HubSpot-asiantuntija

Mira Oravamäki,
Strategi, HubSpot-asiantuntija

Henna-Riina Kokko,
Markkinoinnin asiantuntija

Kiinnostaako koulutus sinua?