HubSpot-koulutus markkinoijalle
HubSpot on yksi maailman johtavista markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen alustoista, mutta edelleen sen käyttäjiltä jää usein työkaluja hyödyntämättä. Tässä koulutuksessa opit ottamaan kaiken irti HubSpotista juuri markkinoinnin näkökulmasta: rakentamaan kampanjoita, seuraamaan tuloksia ja kehittämään asiakaspolkua tehokkaasti.

Nosta yrityksesi markkinointi uudelle tasolle HubSpotin avulla
Koulutuksen avulla saat HubSpotin markkinointityökalut kunnolla käyttöösi ja viet markkinointitekemisesi uudelle tasolle. Opit tehostamaan arkea automatisoimalla markkinoinnin toistuvia prosesseja, kasvattamaan liidien määrää ja viemään asiakaspolkua systemaattisesti kohti kauppaa. Lisäksi pystyt osoittamaan markkinoinnin tulokset selkeästi ja perustelemaan tarvitsemasi investoinnit datalla.
Miten koulutus toteutetaan ja kenelle se sopii?
Tämä HubSpot-koulutus sopii markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat ottaa HubSpotin työkalut haltuun käytännönläheisesti ja löytää uusia tapoja liiketoiminnan kasvun tukemiseksi. Koulutus sopii erityisesti B2B-yrityksille, joilla on oma markkinointihenkilö tai -tiimi. Yrityksessä tulisi olla käytössä HubSpotin markkinointityökalut. Koulutuksen kesto on kaksi tuntia. Koulutuksen hinta muodostuu sen perusteella, pidetäänkö koulutus verkko- vai lähikoulutuksena sekä montako henkilö yrityksestä osallistuu koulutukseen.
Mitä tulet oppimaan koulutuksessa?
Tunnetko HubSpotin tehokkaat markkinointityökalut ja tiedätkö, kuinka ne otetaan käyttöön? Käytännönläheisessä koulutuksessa keskitymme juuri yrityksesi HubSpot-markkinointityökalujen ja -toimintojen käytön kehittämiseen sekä työkalujen käytön opetteluun. Voimme käydä läpi niin perusteita kuin syventävääkin tietoa koulutettavien lähtötason mukaan.
Koulutuksessa voidaan keskittyä esimerkiksi (tarkemmat valinnat tehdään ennen koulutusta):
- HubSpotin sähköpostityökaluun ja siihen, miten toteutat sitouttavia ja personoituja sähköpostiviestejä ja markkinoinnin automaatiota.
- HubSpotin sosiaalisen median työkaluun, jonka avulla pystyt kootusti hallitsemaan, seuraamaan ja raportoimaan sosiaalisen median kanavia.
- HubSpotin mainostyökaluun, joka mahdollistaa maksetun mainonnan (mm. Google, Meta, LinkedIn) hallinnoinnin, optimoinnin ja seurannan samalta alustalta.
- HubSpotin markkinointiautomaatioon, jonka avulla automatisoit toistuvia markkinointitoimenpiteitä
- HubSpotin kampanjatyökaluun, jonka avulla kokoat kaikki kampanjakohtaiset markkinointitoimenpiteet samaan paikkaan ja yhteiseen raportointiin.
- HubSpot lomake- ja CTA-työkaluihin, joilla keräät olennaisia liidejä ja ohjaat ne ostopolulla eteenpäin.
- HubSpotin sisältötyökaluihin, kuten laskeutumissivuihin, blogialustaan ja SEO-työkaluun.
- HubSpotin tekoälytyökaluihin, joilla tehostat markkinointia ja sisällöntuotantoa entisestään.
- HubSpotin markkinoinnin raportointityökaluihin, joiden kautta voit seurata mainonnan analytiikkaa ja tuloksia.
Sinua valmentavat kokeneet kouluttajamme

Teemu Lahti,
Chief Growth Officer (CGO), HubSpot-asiantuntija

Erno Mikkilä,
Markkinointiteknologian asiantuntija, HubSpot-asiantuntija

Mira Oravamäki,
Strategi, HubSpot-asiantuntija

Henna-Riina Kokko,
Markkinoinnin asiantuntija