LIVEnaaritallenne: Näin viet ostopolun käytäntöön

Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Ostopolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle.

Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka, jos se on varhaisemmin mukana asiakkaan matkalla.

Osto- ja sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä.

LIVEnaarista opit:

  • Miten sisältömarkkinoinnin trendit vaikuttavat sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen?
  • Miten myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen?
  • Miten sisällöt ja teknologiat, kuten markkinoinnin automaatio, otetaan mukaan ostopolkuun?
  • Mitä hyötyjä ostopolut ovat tuoneet ALD Automotiven markkinointiin?
  • Miten Outokummun markkinoinnissa on onnistuttu, kun on kulunut vuosi ostopolkutyöstä?