LIVEnaaritallenne: Näin viet ostopolun käytäntöön
![](https://myynninmaailma.fi/wp-content/uploads/2023/09/Myma_livenaari_banneri_112023-1-1-jpg.webp)
Tuleva asiakkaasi tarvitsee hänelle suunniteltua sisältöä jo kauan ennen ostopäätöksen syntymistä. Ostopolun avulla varmistat, että sinulla on tarjota sitä hänelle.
Tutkimusyritys Gartnerin mukaan yrityksellä on jopa 30 % paremmat mahdollisuudet päästä kauppaan saakka, jos se on varhaisemmin mukana asiakkaan matkalla.
Osto- ja sisältöpolku on markkinoinnin tekijälle yksi sisältöstrategian tärkeimmistä työkaluista. Polut perustuvat asiakkaidesi todellisiin tarpeisiin ja vastaavat heidän polttavimpiin kysymyksiinsä.
LIVEnaarista opit:
- Miten sisältömarkkinoinnin trendit vaikuttavat sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja toteuttamiseen?
- Miten myynnin ja markkinoinnin yhteinen ostopolkutyö käynnistää muutoksen?
- Miten sisällöt ja teknologiat, kuten markkinoinnin automaatio, otetaan mukaan ostopolkuun?
- Mitä hyötyjä ostopolut ovat tuoneet ALD Automotiven markkinointiin?
- Miten Outokummun markkinoinnissa on onnistuttu, kun on kulunut vuosi ostopolkutyöstä?