Aamupalatilaisuuden tallenne: Matkalla asiakaslähtöiseen B2B-sisältömarkkinointiin

B2B-ostamisen uusi aika on täällä!

Asiakas ei osta samalla tavalla kuin ennen. Mikä on muuttunut ja mitkä uudet toimintatavat toimivat parhaiten B2B-markkinoinnissa ja myynnissä ostajan tukena? Näistä teemoista keskusteltiin Differon ja Myynninmaailman järjestämässä aamupalatilaisuudessa 12.10.2022 Tampereella. Tilaisuus videokuvattiin, ja se on katsottavissa nyt tallenteena.

Mitä tilaisuuden tallenne tarjoaa:

  • Tietoa B2B-ostamisen uusista tuulista
  • Fastems Oy:n kokemukset asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin matkalta
  • Käytännönläheisiä vinkkejä ja testattuja toimintatapoja markkinoinnin automaation hyödyntämiseen osana sisältömarkkinoinnin kokonaisuutta
  • Maistiaisia tuoreesta B2B-ostamisen uusi aika -kirjasta

Tallenteen sisältö:

  • Aamupalaa tarjolla ja B2B-ostamisen uusi aika -kirja esittelyssä
  • Tervetulotoivotukset: Differo Oy Katri Tanni & Myynninmaailma Oy Ville Orrenmaa
  • Fastems Oy matkalla asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin: haastattelussa Fastems Oy:n Marketing Manager Mikko Tuomaala
  • Markkinoinnin automaatio osana sisältömarkkinointia: Myynninmaailma Oy Teemu Lahti
  • Maistiaiset B2B-ostamisen muutoksesta: Differo Oy Katri Tanni
  • Tilaisuuden päätössanat

Puhujat:

Differon toimitusjohtaja, Senior Advisor Katri Tanni sekä Myynninmaailman johtava myynnin ja markkinoinnin automaation asiantuntija, Team Lead Teemu Lahti. Haastateltavana Fastems Oy:n Marketing Manager Mikko Tuomaala.

Ota yhteyttä