Aamupalatilaisuuden tallenne: Matkalla asiakaslähtöiseen B2B-sisältömarkkinointiin
B2B-ostamisen uusi aika on täällä!
Asiakas ei osta samalla tavalla kuin ennen. Mikä on muuttunut ja mitkä uudet toimintatavat toimivat parhaiten B2B-markkinoinnissa ja myynnissä ostajan tukena? Näistä teemoista keskusteltiin Differon ja Myynninmaailman järjestämässä aamupalatilaisuudessa 12.10.2022 Tampereella. Tilaisuus videokuvattiin, ja se on katsottavissa nyt tallenteena.
Mitä tilaisuuden tallenne tarjoaa:
- Tietoa B2B-ostamisen uusista tuulista
- Fastems Oy:n kokemukset asiakaslähtöisen sisältömarkkinoinnin matkalta
- Käytännönläheisiä vinkkejä ja testattuja toimintatapoja markkinoinnin automaation hyödyntämiseen osana sisältömarkkinoinnin kokonaisuutta
- Maistiaisia tuoreesta B2B-ostamisen uusi aika -kirjasta
Tallenteen sisältö:
- Aamupalaa tarjolla ja B2B-ostamisen uusi aika -kirja esittelyssä
- Tervetulotoivotukset: Differo Oy Katri Tanni & Myynninmaailma Oy Ville Orrenmaa
- Fastems Oy matkalla asiakaslähtöiseen sisältömarkkinointiin: haastattelussa Fastems Oy:n Marketing Manager Mikko Tuomaala
- Markkinoinnin automaatio osana sisältömarkkinointia: Myynninmaailma Oy Teemu Lahti
- Maistiaiset B2B-ostamisen muutoksesta: Differo Oy Katri Tanni
- Tilaisuuden päätössanat
Puhujat:
Differon toimitusjohtaja, Senior Advisor Katri Tanni sekä Myynninmaailman johtava myynnin ja markkinoinnin automaation asiantuntija, Team Lead Teemu Lahti. Haastateltavana Fastems Oy:n Marketing Manager Mikko Tuomaala.