Aamupalatilaisuuden tallenne: Ostajan polku B2B-markkinoinnin keskiössä – kuinka luoda ostopolku verkkoon?

B2B-ostaminen on prosessi, johon osallistuu yleensä useita ostopäättäjiä. Verkkopalvelujen ja verkkosisältöjen suunnittelussa pitää keskittyä tänä päivänä ostopolun rakentamiseen, jotta ostopäättäjät löytävät verkosta tarvitsevansa avun. Ostopolkua tukevien verkkosisältöjen avulla saadaan vauhditettua liiketoimintaa.

Miten ostopolku suunnitellaan, ja miten ostajaa tuetaan verkossa kohti ostopäätöstä? Näistä aiheista keskusteltiin Differon ja Myynninmaailman järjestämässä aamupalatilaisuudessa 3.11.2022 Helsingissä. Tilaisuus videokuvattiin, ja se on katsottavissa nyt tallenteena.

Mitä tilaisuuden tallenne tarjoaa:

  • Tietoa B2B-ostamisen uusista tuulista
  • Lassila-Tikanojan kokemukset sisältölähtöisestä verkkopalvelu-uudistuksesta
  • Vinkkejä ostopolun tekemiseen verkkopalveluun
  • Maistiaisia tuoreesta B2B-ostamisen uusi aika -kirjasta

Tallenteen sisältö:

  • Aamupalaa tarjolla ja B2B-ostamisen uusi aika -kirja esittelyssä
  • Tervetulotoivotukset: Differo Oy Katri Tanni & Myynninmaailma Oy Ville Orrenmaa
  • Lassila-Tikanojan sisältölähtöinen verkkopalvelu-uudistus: haastattelussa Lassila & Tikanojan Product Manager Anna-Maria Kähkönen
  • Kuinka luoda ostopolku verkkopalveluun? Myynninmaailma Oy Juuso Huusko-Viikilä
  • Maistiaiset B2B-ostamisen muutoksesta: Differo Oy Katri Tanni
  • Tilaisuuden päätössanat

Puhujat:

Differon toimitusjohtaja, Senior Advisor Katri Tanni sekä Myynninmaailman johtava strategi Juuso-Huusko Viikilä. Haastateltavana Lassila & Tikanojan Product Manager Anna-Maria Kähkönen.

Aiheeseen liittyvää:

Ota yhteyttä