Webinaaritallenne: Miten yhdistetään HubSpot ja laadukas data? Askelmerkit + case Janneniska

Modernissa B2B-myynnissä data, automaatio ja asiakasymmärrys ovat kriittisempiä kuin koskaan. Liian usein CRM jää vajaalle käytölle – rikkinäinen data, hajanaiset järjestelmät ja manuaalinen työ syövät tuloksia.

Webinaaria luotsaavat Myynninmaailman Chief Growth Officer Teemu Lahti sekä Profinderin Integration Product Owner Zhän Qureshi. Case-esimerkkiä avaa Janneniskan myynti- ja markkinointijohtaja Viljami Tuura, joka kertoo miten puhdas data ja automaatio muuttivat ja tehostivat myynnin arkea.

Webinaaritallenteelta saat vastaukset mm. näihin kysymyksiin:

  • Miten HubSpot ja ajantasainen päättäjädata yhdistetään?
  • Kuinka vältät CRM:n yleisimmät sudenkuopat?
  • Miten fiksu automaatio ja puhdas data parantavat konversiota?
  • Case-esimerkkinä Janneniska: Näin rakennettiin toimiva CRM ja parempi myynti

Kenelle webinaari sopii?

  • Myynti- ja markkinointijohto
  • HubSpotin käyttäjät tai CRM-kehityksestä kiinnostuneet
  • B2B-yritysten edustajat, jotka haluavat kasvattaa myyntiä datan ja automaation avulla

Täytä yhteystietosi lomakkeelle – saat linkin tallenteeseen, jonka voit katsoa milloin tahansa.


Aiheeseen liittyvää:

Ota yhteyttä