Webinaaritallenne: Miten yhdistetään HubSpot ja laadukas data? Askelmerkit + case Janneniska
Modernissa B2B-myynnissä data, automaatio ja asiakasymmärrys ovat kriittisempiä kuin koskaan. Liian usein CRM jää vajaalle käytölle – rikkinäinen data, hajanaiset järjestelmät ja manuaalinen työ syövät tuloksia.
Webinaaria luotsaavat Myynninmaailman Chief Growth Officer Teemu Lahti sekä Profinderin Integration Product Owner Zhän Qureshi. Case-esimerkkiä avaa Janneniskan myynti- ja markkinointijohtaja Viljami Tuura, joka kertoo miten puhdas data ja automaatio muuttivat ja tehostivat myynnin arkea.

Webinaaritallenteelta saat vastaukset mm. näihin kysymyksiin:
- Miten HubSpot ja ajantasainen päättäjädata yhdistetään?
- Kuinka vältät CRM:n yleisimmät sudenkuopat?
- Miten fiksu automaatio ja puhdas data parantavat konversiota?
- Case-esimerkkinä Janneniska: Näin rakennettiin toimiva CRM ja parempi myynti
Kenelle webinaari sopii?
- Myynti- ja markkinointijohto
- HubSpotin käyttäjät tai CRM-kehityksestä kiinnostuneet
- B2B-yritysten edustajat, jotka haluavat kasvattaa myyntiä datan ja automaation avulla
Täytä yhteystietosi lomakkeelle – saat linkin tallenteeseen, jonka voit katsoa milloin tahansa.
