Webinaaritallenne: HubSpot tukemaan Inbound-markkinointia

Inbound-markkinoinnista puhutaan paljon, mutta mitä inbound-markkinointi on ja miksi sen pitäisi olla yrityksen digitaalisen markkinoinnin lähtökohta? Perinteinen markkinointi eli outbound-markkinointi keskittyy pääasiassa kampanjoihin sekä tuotteen tai palvelun ominaisuuksiin. Inbound-markkinoinnissa pyritään ohjaamaan potentiaalisia asiakkaita vuorovaikutukseen yrityksen kanssa mielenkiintoisen ja houkuttelevan sisällön avulla hyödyntämällä erilaisia työkaluja, kuten hakukonemarkkinointia, somemarkkinointia ja uutiskirjeitä. Onnistunut inbound-markkinointi luo B2B-yritykselle laadukkaita liidejä oikeasta kohderyhmästä.

Inbound-markkinointi on pitkäjänteistä, jatkuvaa tekemistä. Sille ei voi määrittää tiettyä alku- ja loppupistettä, vaan yhteinen matka asiakkaan kanssa kulkee koko ajan eteenpäin ostopolun mukaisesti. Asiakkaan etsiessä tietoa tai ratkaisua ongelmiinsa, häntä pyritään inbound-markkinoinnin keinoin auttamaan ja ohjaamaan yrityksen tarjoamien sisältöjen pariin. Laadukas, suunniteltu ja hyviin sisältöihin perustuva inbound-markkinointi on toimiva tapa saada lisää liikennettä verkkosivuille. 

HubSpot tarjoaa markkinoinnin tekemiseen kevyesti hinnoitellun Marketing Starter -paketin, mutta parhaimman hyödyn saa ottamalla käyttöön HubSpot Professional -tason työkalut, jotka ovat yksiä monipuolisimmista inbound-markkinoinnin työkaluista. Keskiviikkona 3.11.2021 klo 9-10 käymme webinaarissa tarkemmin läpi, miten yrityksesi hyötyy pitkällä aikavälillä näihin työkaluihin tehdystä investoinnista. Puhujana webinaarissa on Myynninmaailman johtava myynnin ja markkinoinnin automaation asiantuntija, Team Lead Teemu Lahti.

Voit tutustua HubSpot Professional -tason inbound-markkinoinnin työkaluihin myös blogissamme!

 
 Lataa webinaaritallenne tästä!

Aiheeseen liittyvää:

Ota yhteyttä