Palaa takaisin pääsivulle

Saumatonta markkinointiyhteistyötä asiantuntijoiden kanssa

Max Technologies Oy on reilut 12 vuotta toiminut suomalainen, yksityisomistuksessa oleva pk-yritys, joka tuottaa pääasiassa monipuolisiin teknologioihin perustuvia työnhallintajärjestelmiä. Yrityksessä työskentelee yli 20 toiminnanohjauksen ammattilaista Oulun, Tampereen ja Helsingin toimipisteissä. Markkinointiin Max Technologies etsi kumppania, joka onnistuisi sanoittamaan yrityksen palvelut, kertomaan niistä tehokkaasti eri kanavissa – ja mikä tärkeintä, yhteistyö olisi myös tuloksellista.

Asiakas:
Max Technologies

Verkkosivusto:
maxtech.fi

Palvelut:
Markkinointi, Viestintä

Toimiala:
Sovellukset ja ohjelmistot

Myynninmaailma avasi toimipisteen Oulussa loppuvuodesta 2018, ja pian yhteinen suunta oululaislähtöisen Max Technologiesin kanssa löytyi.

”Myynninmaailma onnistui kyllä omassa leipälajissaan. Olimme kartoittamassa uutta markkinointikumppania, ja yritys tuli vastaan tehokkaasti eri markkinointikanavissa. Päädyinkin ilmoittautumaan yhteen Myynninmaailman aamupalatilaisuuteen ja vakuutuin osaamisesta”, kertoo Max Technologiesin myyntijohtaja Mikko Ängeslevä.
Max Technologies on arvostanut erityisesti Myynninmaailman laajaa palvelukokonaisuutta ja sen räätälöitävyyttä. ”Pk-yrityksen resurssit markkinointiin ovat yleensä rajalliset. Myynninmaailman kanssa pystyimme valitsemaan juuri sellaiset palvelut, jotka sopivat oman yrityksemme tarpeisiin ja budjettiin”, kertoo Ängeslevä.

Liidimäärät ovat jopa tuplaantuneet

Tällä hetkellä Myynninmaailman asiantuntijat hoitavat yrityksen Facebook- ja Linkedin-markkinointia sekä tuottavat asiantuntija-artikkeleita. Yhteistyö asiantuntijoiden kanssa on toiminut Ängeslevän mukaan kuin ajatus. Tekemiseen ja sen laatuun on voinut luottaa, eikä yritykselle tuotettuihin markkinointisisältöihin ole tarvinnut tehdä muutoksia.

”Olemme saaneet Myynninmaailmalta markkinointiin sujuvan toteutuksen, mutta sen lisäksi asiantuntijat ovat rohkeasti tuoneet esiin omaa asiantuntemustaan ja antaneet neuvoja, missä kanavissa kannattaa näkyä ja miten. Tästä on ollut meille merkittävää lisäarvoa”, sanoo Ängeslevä.

”Tavoitteemme markkinoinnille ovat hyvin suoraviivaisia ja tuloskeskeisiä. Ainoa markkinoinnin mittari on se, miten meille konvertoituu liidejä, ja tämä tavoite on kyllä onnistunut erinomaisesti. Liidimäärät ovat lähteneet yhteistyön alettua jyrkkään nousuun ja jopa tuplaantuneet”, summaa Ängeslevä.

”Liidimäärät ovat jopa tuplaantuneet yhteistyön käynnistyttyä. Olemme erittäin tyytyväisiä – yhteistyö toimii sujuvasti. Emme voisi enempää toivoa.”

Max Technologiesin, myyntijohtaja, Mikko Ängeslevä

Asiakkaan tavoitteet:

  • Tehostaa markkinointia ja myyntiä
  • Suunnata markkinointitoimenpiteet oikeisiin kanaviin
  • Tehdä markkinointia tuloksellisesti ja lisätä liidimäärää

Tehty:

  • Sosiaalisen median mainonta: Facebook ja Linkedin
  • Asiantuntija-artikkelit
  • Vaihtelevat markkinointikampanjat

Ota yhteyttä