Verkkosivu-uudistus selkeytti ostopolkua
Kotimainen ohjelmistoyritys Max Technologies Oy, tuttavallisemmin Maxtech, tuottaa kattavia ja innovatiivisia työnhallinnan ja työnjohtamisen ratkaisuja yritysten ja julkisen sektorin tarpeisiin. Modernina toimijana Maxtech toteutti Myynninmaailman avulla kokonaisvaltaisen verkkosivu-uudistuksen.
Maxtech on panostanut viime vuosina merkittävästi markkinointinsa kehittämiseen. Verkkosivu-uudistuksen lisäksi yritys tekeekin Myynninmaailman kanssa jatkuvaa markkinointiyhteistyötä. Maxtechin toimitusjohtaja Mikko Ängeslevä kertoo enemmän verkkosivu-uudistuksen taustoista ja avaa kokemuksiaan yhteistyöstä Myynninmaailman kanssa.
Asiakas:
Max Technologies
Verkkosivusto:
maxtech.fi
Palvelut:
Markkinointi, Verkkosivusto, Viestintä
Toimiala:
Sovellukset ja ohjelmistot
Verkkosivu-uudistus laittoi markkinoinnin kotipesän kuntoon
Ängeslevä kertoo, että verkkosivustouudistuksen harkinta ajoittui tilanteeseen, jossa yrityksen strategiaa ja palvelutarjoamaa oltiin muutenkin uudistamassa.
– Vanhat sivut eivät vastanneet uudistusten asettamiin vaatimuksiin, eivätkä myöskään enää suorittaneet teknisesti kovin hyvin. Meidän näköisellemme kasvuyritykselle verkkosivusto on markkinoinnin keskiössä, joten päädyimmekin tässä yhteydessä siihen, että sivusto on syytä laittaa kokonaan uusiksi.
Verkkosivu-uudistus oli Ängeslevän mukaan Maxtechin näkökulmasta valtavan suuri ponnistus, mutta siinä onnistuttiin hyvin.
– Myynninmaailman projektinhallinnan tapa työskennellä oli vaikuttava. Verkkosivuprojektia vietiin eteenpäin hallitusti ja määrätietoisesti siten, että se valmistuisi väistämättä.
– Hankkeen edetessä ilmeni myös sellaisia asioita, joita emme olleet itsekään osanneet ottaa huomioon, mutta niihinkin löydettiin toimivat ratkaisut varsin joustavasti, Ängeslevä lisää.
Tulokset puhuvat verkkosivu-uudistuksen puolesta
Maxtechin verkkosivu-uudistuksella on saavutettu hyviä tuloksia.
– Tähänastisen mittauksen perusteella sivusto näyttäisi suorittavan hyvin. Myös liidien määrä on kasvanut, mutta lisäksi niiden laatu on parantunut, mikä on meidän kannaltamme todella hieno asia, Ängeslevä iloitsee.
Hänen mukaansa Maxtechin uudistettu sivusto on kartuttanut pelkästään positiivista palautetta.
– Pääasiassa palaute on liittynyt visuaaliseen ulkoasuun. Sivuston arkkitehtuuri, rakenne ja käyttöliittymä ovat sellaisia, että vierailijan ostopolku hahmottuu paljon paremmin entiseen sivustoon verrattuna. Uusi sivusto siis palvelee entistäkin paremmin niin asiakkaitamme kuin meitä itseämme.
– Myynninmaailma osasi lisäksi hienosti tulkita meitä asiasisällön osalta ja muotoilla uuden sisällön verkkosivuille.
Sujuva markkinoinnin yhteistyö perustuu luottamukseen
Verkkosivustouudistuksen ohella Maxtech tekee Myynninmaailman kanssa jatkuvaa markkinointiyhteistyötä. Yhdessä on toteutettu esimerkiksi hiihtokeskusmainoskampanja, jatkuvaa sisällöntuotantoa, Google Adsia sekä sosiaalisen median sisältöjä.
– Myynninmaailma on osoittautunut luotettavaksi ja tuloksia aikaansaavaksi kumppaniksi, joka on lunastanut kaikki lupaukset ja pitänyt sovitut asiat, Ängeslevä kiittelee.
Positiivisten kokemusten myötä hän suositteleekin Myynninmaailmaa B2B-markkinoinnin kumppanina myös muille.
– Suosittelen heitä lämpimästi. Meillä ei ole koskaan aiemmin ollut kumppania, jolla on yhtä jämpti ote asioiden hoitoon. Erityisen kiitoksen ansaitsee Myynninmaailman asiakasvastaavamme, joka pitää huolen siitä, että kaikki mitä on sovittu, tapahtuu. Ja useimmiten tapahtuu enemmänkin!