Sisältöosaamisemme vahvistuu entisestään – Sisältöstrategiatoimisto Differo osaksi Myynninmaailmaa

Myynninmaailma on hankkinut 23.5.2022 tehdyllä kaupalla omistukseensa Differo Oy:n koko osakekannan. Yrityskaupan myötä asemamme valtakunnallisena B2B-markkinointitoimistona vahvistuu entisestään.

Vuonna 2007 perustettu Differo on sisältöstrategiatyömenetelmiin erikoistunut toimisto, joka auttaa yrityksiä toteuttamaan asiakaslähtöistä markkinointia. Differon asiakkaita ovat muun muassa Valio, Telia ja Sulava. Differon liikevaihto oli vuonna 2021 noin 1,5 milj. euroa. Yhtiöllä on 18 työntekijää. Sekä työntekijät että osakkaat jatkavat yhtiössä kaupan jälkeen. Yrityskaupalla ei ole vaikutusta kummankaan yhtiön työsuhteisiin.

– Myynninmaailman ja Differon arvot kohtaavat, ja yrityskulttuureissamme on paljon yhteistä. Haluamme panostaa ihmisiin sekä strategisen sisältö- ja digimarkkinoinnin osaamisen kehittämiseen. Differon konseptoidut toimintamallit ovat vakuuttavia ja niihin luottaa jo moni oman alansa johtava yritys. Tulemme yhdessä jatkamaan näiden konseptien kehittämistä asiakkaidemme hyödyksi. Myynninmaailman tavoite on kasvaa Suomen B2B-yritysten markkinoinnin tiennäyttäjäksi. Differon palveluiden ja ammattilaisten avulla kiihdytämme kohti tätä päämäärää, kertoo Myynninmaailman toimitusjohtaja Ville Orrenmaa.


Sisältöstrategiatoimisto Differo on jatkossa osa Myynninmaailmaa. Kuvassa Differon Head of People & Operations ja osakas Sanna Jokiniitty, (vas.), Ilkka-yhtymän kehitysjohtaja Mikko Isoniemi, Differon toimitusjohtaja ja osakas Katri Tanni, sekä Myynninmaailman toimitusjohtaja ja osakas Ville Orrenmaa.

Yhdessä olemme entistä vahvempi B2B-yritysten strateginen kumppani

– Olemme Differossa rakentaneet vuosien ajan systemaattisesti vahvaa sisältöstrategian osaamiskeskittymää. Koemme, että asiakaslähtöinen pohjatyö vie taktisen sisältömarkkinoinnin toteuttamisen aivan uudelle tasolle. Tätä kautta saamme markkinoinnin suunnattua siihen, mikä on asiakasyritystemme kasvun kannalta kaikkein tuloksellisinta ja olennaisinta. Yrityskauppa antaa meille differolaisille mahdollisuuden keskittyä oman osaamisemme kehittämiseen, mutta samalla saamme ympärillemme uutta osaamista. Yhdessä Myynninmaailman kanssa olemme entistä vahvempi B2B-yritysten strateginen kumppani, kertoo Differo toimitusjohtaja Katri Tanni.

– Myynninmaailma on osa Ilkka-konsernin media- ja markkinointipalvelut -liiketoimintaa. Differon oston myötä jatkamme media- ja markkinointipalveluiden kokonaisuuden suunnitelmallista kasvattamista. Asiakkaillemme tarjottaviin palveluihin saadaan nyt uusi tärkeä osa. Samalla saamme tiimin ammattilaisia kasvavaan asiantuntijoidemme joukkoon. Toivotan differolaiset lämpimästi tervetulleiksi! Myynninmaailma palvelee asiakkaitaan valtakunnallisesti jatkossa yli 60 hengen voimin, kertoo media- ja markkinointipalveluiden liiketoimintajohtaja Jarno Puutio.

Ota yhteyttä