B2B-markkinointia liiketoiminnan tavoitteista käsin
Liiketoiminnan tavoitteiden mukaisesti rakennettu markkinointi auttaa suuntaamaan resurssit oikeisiin kohteisiin oikeaan aikaan. Se vähentää ylimääräistä säätämistä, tuottaa enemmän tulosta ja miellyttää kohdeyleisöjä enemmän. Kaiken kaikkiaan tehokas B2B-markkinointi luo yrityksellesi kilpailuetua ja kasvattaa myyntiä silloinkin, kun itse keskityt muihin asioihin.
Meille on tärkeää, että asiat suunnitellaan hyvin ja juuri yrityksellesi sopivalla tavalla. Siksi meillä työt alkavat aina yrityksen tavoitteista ja liiketoiminnan yksilöllisistä lähtökohdista. Tutustumme huolellisesti lähtötilanteeseesi, ja kuuntelemme tarkalla korvalla, mitä markkinoinnilla halutaan saavuttaa. Tutkimme markkinoinnin nykytilanteen ja teemme ratkaisuja, jotka pohjautuvat tietoon, tarpeeseen ja resursseihin. Varmistamme, että viestit, kanavat ja budjetit toimivat parhaalla mahdollisella tavalla, ja kehitämme markkinointia tulosten pohjalta. Yhdessä menemme eteenpäin.
Näin autamme sinua:
- Markkinoinnin strategiat ja suunnitelmat
- Myynnin strategiat ja suunnitelmat
- B2B-markkinoinnin ulkoistus
- Kampanjamarkkinointi
- Digitaalinen markkinointi
- Sisältömarkkinointi
- Koulutukset ja sparraukset
Olemme Google Partner -yritys.

Töitämme markkinoinnin parissa
Selaa B2B-markkinointia käsitteleviä asiantuntijasisältöjä

Hyödynnä Stories-mainontaa B2B-markkinoinnissa – 5 vinkkiä mainontaan

Kuinka parantaa Google-näkyvyyttä hakukoneoptimoinnin avulla

Korona vaikuttaa myös markkinoijaan. Rohkea mainostaja tarttuu kuitenkin nyt toimeen

Onko asiantuntijasta myyjäksi? Tässä 3 pointtia onnistumiseen

HubSpot tukemaan inbound-markkinointia

Miten Facebook-mainontaa kannattaa kohdentaa?

Millainen on hyvä Instagram bio vuonna 2022?

B2B-yritys! Ota nämä 7 asiaa huomioon ennen markkinoinnin tehostamista

Uusasiakashankinnan myyntiprosessin luominen B2B-yrityksessä

Vältä 5 yleisintä kasvuntappajaa

Myynnin johtamisen 3 ulottuvuutta – mikä näistä unohtuu ensimmäisenä?

Laskukaava B2B-yrityksen digimarkkinoinnin budjetointiin

Miten järjestän kilpailun Facebookissa?

3 syytä, miksi menestyvät kasvuyritykset panostavat rahaa markkinointiin
