MSK Groupin verkkosivusto kannettavan tietokoneen näytöllä

Palaa takaisin pääsivulle

Onnistuneilla markkinointitoimilla Keski-Eurooppaan

Valtaosa MSK Groupin liiketoiminnasta koostuu liikkuvien työkoneiden turvaohjaamojen ja niihin liittyvien muovikomponenttien sopimusvalmistuksesta. Pitkään jatkunut yhteistyömme on syventynyt vuosien varrella käsittäen tällä hetkellä niin strategista brändikehitystä, verkkosivu-uudistuksia, videotuotantoa, tekstisisällöntuotantoa, digitaalista markkinointia kuin nopeita detaljitason toimiakin esimerkiksi verkkosivujen ylläpidossa. 

Asiakas:
MSK Group

Palvelut:
Brändi, Luovat palvelut, Markinointi, Markkinoinnin teknologiat, Viestintä

Toimiala:
Turvaohjaamojen ja niihin liittyvien muovikomponenttien valmistus

MSK Groupin tärkeimmät tavoitteet markkinoinnille:

MSK Group on investoinut markkinoinnissaan viimeisten vuosien aikana erityisesti tunnettuuden lisäämiseen Keski-Euroopassa. Tätä silmällä pitäen paukkuja on laitettu varsinkin yrityksen brändin kehittämiseen. 

– Brändin täytyy olla kunnossa. Ilman sitä ei voi olla järkevällä tavalla toteutettua, kannattavaa liiketoimintaa ja sen kasvua, summaa MSK Groupin HR- ja viestintäjohtaja Tero Yliselä.  

– On tärkeää, että yrityksestä viestitään uskottavasti paitsi potentiaalisille asiakkaille, myös potentiaalisille työnhakijoille. 

  • Kirkastettu brändi ja sen mukaiset markkinointimateriaalit 
  • Tunnettuuden lisääminen Keski-Euroopassa 

Näitä ratkaisuja olemme hyödyntäneet: 

Autamme MSK Groupia brändin kehittämisessä uudistamalla visuaalista ilmettä ja terävöittämällä viestintää. Verkkosivu-uudistuksella hiottiin sivuston toiminnallisuutta ja sisältöjä. Kohdeyleisö Keski-Euroopassa huomioitiin niin videoiden, markkinointimateriaalien kuin digimarkkinoinninkin suunnittelussa ja toteuttamisessa. 

  • Autoimme MSK Groupia brändin kehittämisessä visuaalisen ilmeen ja viestinnän osalta  
  • Suunnittelimme ja toteutimme verkkosivu-uudistuksen 
  • Toteutimme sisältöjä verkkosivuille ja markkinointiin 
  • Toteutimme kohdennettua digimainontaa eri kanaviin keskieurooppalainen kohdeyleisö huomioiden 
  • Suunnittelimme ja toteutimme markkinointivideoita ja digitaalisia markkinointimateriaaleja 

Näin yhteistyömme auttoi MSK Groupia:

Yliselän mukaan MSK Group on onnistunut lisäämään tunnettuuttaan merkittävästi Keski-Euroopassa sekä potentiaalisten asiakkaiden että työntekijöiden keskuudessa. 

– Onnistuneessa kansainvälisessä markkinoinnissa tulee mielestäni huomioida kohdeyleisö ja miettiä millaisella viestillä halutaan heidät tavoittaa, Yliselä toteaa. 

Työstämämme laadukkaat sisällöt ovat toimineet kaiken markkinoinnin pohjana.  Huolellisesti kohdentamallamme digitaalisella markkinoinnilla on tavoitettu oikeat kohderyhmät, joille mainostettava sisältö on tuonut lisäarvoa ja auttanut MSK Groupiin tutustumisessa. Esimerkiksi laadukkaasti tuottamamme videomateriaali on saavuttanut todella hyvät katseluprosentit.   

  • Kansainvälisillä markkinoilla menestyvä brändi 
  • Onnistuneet markkinointitoimet Keski-Euroopassa 
  • Lisääntynyt tunnettuus

MSK Groupin kokemuksia Myynninmaailmasta

Vuodesta toiseen jatkuva yhteistyö on varmin merkki sujuvasta yhteistyöstä. Yliselä kuvaileekin yhteistyötä Myynninmaailman kanssa onnistuneeksi ja kiittelee yhteydenpidon helppoutta avainasiakaspäällikön kanssa. 

–  Meillä on yksi yhteyshenkilö, johon otamme yhteyttä, kun tarvitsemme apua markkinointiin tai viestintään. Vastaavasti viestit Myynninmaailmalta meille tulevat hänen kauttaan. Näin pysytään aina hyvällä tavalla ajan tasalla siitä, mitä kuuluu ja mitä tarvitaan. 

Lue myös tytäryhtiö MSK Cabinsin asiakastarina.

”Yhteistyö on ollut äärimmäisen asiantuntevaa, ammattitaitoista, luotettavaa ja joustavaa.”

Tero Yliselä, HR- ja viestintäjohtaja, MSK Group

MSK Group - Meillä on sinulle ratkaisu

MSK Group on suomalainen perheyritys, joka yli 70 toimintavuoden jälkeenkin on kyennyt säilyttämään rohkeutensa kehittyä, kykynsä pysyä asiakkaidensa lähellä ja halunsa huolehtia työntekijöistä. Konserni työllistää yli 800 ammattilaista Suomessa, Saksassa ja Slovakiassa. Konserni muodostuu emoyrityksestä ja kuudesta tytäryrityksestä, joiden viestinnän, henkilöstö-, tieto- ja taloushallinnon emoyritys hoitaa.

 

MSK Group -konserni muodostaa tänään globaalisti operoivan monialaisen, tehokkaan ja vakaan kokonaisuuden, joka haluaa varmistaa asiakkaidensa menestyksen osaamisen, tehokkuuden, laadun ja joustavuuden jatkuvalla kehittämisellä.

Ota yhteyttä