Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma helpottavat arkea

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma määrittelevät, miten sisältöstrategiaa toteutetaan asiakaslähtöisesti, missä kanavissa ja millaisilla sisällöillä. Yhdessä nämä muodostavat markkinointitiimillenne arjen RoadMapin: mitä tehdään, miksi, kenelle ja miten. 

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma vievät strategian käytäntöön

Sisältöstrategia ei saa jäädä ppt-esitykseksi, ja sen käytäntöönviennin varmistavat tarkkaan kuvattu sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma. Nämä ovat markkinointitiimin työtä ohjaavat arjen tärkeät työkalut. 

Sisältökonsepti jäsentää sisällöt kokonaisuudeksi

Arjessa saatat huomata, että webinaarit, blogit, videot, artikkelit ja uutiskirjeet sirpaloituvat työpöydällesi. Tämän päivän ja tulevaisuuden asiakas haluaa kuluttaa luovia ja häntä opastavia sisältöjä nimenomaan kokonaisuuksina!  

Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma ovat osa sisältöstrategiaa

Asiantuntija-artikkelit, Strateginen markkinointi

Miten valita strateginen suunta markkinoinnille?

Tavoitteellista ja strategista markkinointia voidaan johtaa tehokkaammin ja tuloksellisemmin, kun painopisteet ja niiden alatavoitteet on määritelty tarkasti. Strateginen suunta auttaa priorisoimaan markkinointitiimien tekemistä sekä asettamaan ja seuraamaan mitattavia tavoitteita.
4 min
Asiantuntija-artikkelit, Kasvumarkkinointi, Strateginen markkinointi

Markkinointi on aina strategista – oli suunnitelmaa tai ei

Toteutetaanko yrityksessäsi markkinointia liiketoiminnan strategiaan pohjautuen pitkäjänteisesti, suunnitelmallisesti ja erottuvasti? Jos kyllä, olet upea muutoksen edelläkävijä! Jos ei, tässä on mahdollisuutesi nostaa strateginen markkinointi pöydälle ja johtaa muutosta. 
3 min
Asiantuntija-artikkelit, Sisältömarkkinointi

B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024

Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Suuntasimme katseitamme myös Myynninmaailmassa kohti uutta B2B-markkinoinnin vuotta. Mitä siellä siintää? 
4 min

Ota yhteyttä