
Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma helpottavat arkea
Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma määrittelevät, miten sisältöstrategiaa toteutetaan asiakaslähtöisesti, missä kanavissa ja millaisilla sisällöillä. Yhdessä nämä muodostavat markkinointitiimillenne arjen RoadMapin: mitä tehdään, miksi, kenelle ja miten.
Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma vievät strategian käytäntöön
Sisältöstrategia ei saa jäädä ppt-esitykseksi, ja sen käytäntöönviennin varmistavat tarkkaan kuvattu sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma. Nämä ovat markkinointitiimin työtä ohjaavat arjen tärkeät työkalut.
Sisältökonsepti jäsentää sisällöt kokonaisuudeksi
Arjessa saatat huomata, että webinaarit, blogit, videot, artikkelit ja uutiskirjeet sirpaloituvat työpöydällesi. Tämän päivän ja tulevaisuuden asiakas haluaa kuluttaa luovia ja häntä opastavia sisältöjä nimenomaan kokonaisuuksina!
Sisältökonsepti ja jakelusuunnitelma ovat osa sisältöstrategiaa

Asiantuntija-artikkelit, Strateginen markkinointi
4 min

Asiantuntija-artikkelit, Kasvumarkkinointi, Strateginen markkinointi
Markkinointi on aina strategista – oli suunnitelmaa tai ei
Toteutetaanko yrityksessäsi markkinointia liiketoiminnan strategiaan pohjautuen pitkäjänteisesti, suunnitelmallisesti ja erottuvasti? Jos kyllä, olet upea muutoksen edelläkävijä! Jos ei, tässä on mahdollisuutesi nostaa strateginen markkinointi pöydälle ja johtaa muutosta.
3 min

Asiantuntija-artikkelit, Sisältömarkkinointi
B2B-sisältömarkkinoinnin trendit 2024
Uusi vuosi on alkanut ja markkinoijat miettivät kuumeisesti, mitä se tuo tullessaan. Suuntasimme katseitamme myös Myynninmaailmassa kohti uutta B2B-markkinoinnin vuotta. Mitä siellä siintää?
4 min
