HubSpotin hinta – mistä HubSpotin hinta muodostuu?

HubSpot on moderni CRM-järjestelmä, jonka sisään on rakennettu kaikki tärkeimmät työkalut asiakkuuksienhallintaan, myyntiin, markkinointiin, asiakaspalveluun ja automaatioihin. HubSpotin työkalut ja ominaisuudet keskustelevat keskenään saumattomasti, mikä mahdollistaa tehokkaan eri yksiköiden yhteispelin yhdellä alustalla.

HubSpotin avulla varmistat, että kaikki oleellinen tieto löytyy yhdestä paikasta. Jos haluat tutustua lisää HubSpotiin, lue artikkelimme: Mikä on HubSpot?.

Mutta mistä HubSpotin hinta oikein muodostuu? Isossa kuvassa HubSpotin hinta koostuu kolmesta eri asiasta: HubSpotin lisenssimaksuista, HubSpotin käyttöönottotyöstä (jota usein kutsutaan onboardingiksi) sekä jatkuvasta kehitys- ja tukityöstä.

Haluaisitko päästä keskustelemaan Myynninmaailman HubSpot-asiantuntijan kanssa? Voit jättää meille yhteydenottopyynnön täältä tai varata tapaamisen suoraan HubSpot-asiantuntijamme kalenterista.

HubSpotin lisenssin hinta

Ensimmäinen HubSpotin hintaan vaikuttava asia on lisenssi. Kuten lähes kaikilla järjestelmillä, myös HubSpotilla on omat lisenssihintansa, jotka muodostavat kuukausittaisen laskun yritykselle työkalun ja ominaisuuksien käytöstä.

Monesta järjestelmästä poiketen HubSpotilta löytyy myös täysin maksuton versio, HubSpot CRM Hub Free, jonka avulla yritys saa käyttöönsä hyödyllisiä asiakashallinnan, myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun ensivaiheen työkaluja.

Ilmaiseksi yritys saa käyttöön CRM Hubin, johon kuuluu muun muassa:

  • Asiakas- ja liidiprofiilit
  • Sähköpostien, tapaamisten ja soittojen automaattinen kirjaaminen järjestelmään (ei manuaalista työtä)
  • Muistiinpanotyökalun
  • Kalenterivaraustyökalun
  • Yhden myyntiseurantanäkymän
  • Kokeilutyökaluja niin markkinointiin, myyntiin kuin asiakaspalveluunkin.

CRM Hub kuuluu kaikille HubSpotin asiakkaille, eli käytitpä mitä tahansa lisenssiä, niin CRM Hubin työkalut tulevat käyttöösi automaattisesti tilin avaamisen yhteydessä.

Jos yritys haluaa kuitenkin ottaa HubSpotin tehokäyttöön, lisenssit muodostavat jonkinlaisen hinnan yritykselle. Lopullinen hinta riippuu kuitenkin siitä, mitä HubSpotin ominaisuuksia yritys haluaa ottaa käyttöön. Palvelun yksiköiden eri ominaisuuksia on nimittäin mahdollista ottaa käyttöön pala tai ”Hub” kerrallaan. Näin HubSpotin hintarakenne muodostuu omia tarpeita vastaavaksi, eikä tarvitse maksaa ylimääräisestä. HubSpotin hinta vaihteleekin 21 €/kk – 3 300 €/kk välillä.

HubSpotin eri tasot ovat Starter, Professional ja Enterprise. Starter-pakettien hinnat ovat alkaen 46 € kuukaudessa, ja ne tarjoavat käytettäviksi rajatun määrän työkaluja. Professional-pakettien kuukausihinnat alkavat noin 368 eurosta. Professional avaa yritykselle jo hyvin paljon erilaisia kehittyneitä työkaluja. Enterprisen kuukausihinta on vähintään 1 104 euroa. Enterprise tarjoaa Professionalin tapaan erittäin paljon kehittyneitä työkaluja, ja se sopii parhaiten isoille tiimeille.

Professional-paketit ovat HubSpotin suosituimpia ja käytetyimpiä lisenssejä. HubSpot Professional pakettien hinnat ovat noin 368–823 euroa kuukaudessa.

Kaipaisitko tarkempaa apua HubSpotin hinnoista? Myynninmaailman HubSpot-asiantuntijat auttavat mielellään. Voit ottaa asiantuntijoihimme yhteyttä tämän lomakkeen kautta.

Haluatko varata tapaamisen HubSpot-asiantuntijamme kalenterista? Varaa tapaaminen HubSpot-asiantuntijan kanssa tästä linkistä. Voit valita juuri itsellesi sopivan tapaamisajan.

HubSpotin Starter-pakettien hinta

HubSpotin ensimmäisen maksullisen lisenssin hinta on 46 euroa kuukaudessa, eli lähtöhinta maksullisiin työkaluihin on erittäin matala. 46 euron kuukausihinnalla yritys pystyy aktivoimaan käyttöönsä useita erilaisia työkalukokonaisuuksia, sillä kaikki HubSpotin yksittäiset Starter Hubit ovat otettavissa käyttöön 46 euron kuukausihinnalla.

Yksiköt jakautuvat HubSpotissa viiteen eri osioon CRM Hubin lisäksi:

  • Marketing Starter – HubSpotin markkinointityökalujen perusteet
    • Markkinointisähköpostit, lomakkeet, kevyet markkinoinnin automaatiot, chat
  • Sales Starter – HubSpotin myyntityökalujen perusteet
    • Myyntiseuranta, myynnin ennusteet ja raportit, kevyet myyntitavoitteet
    • 2 myyntikäyttäjää
  • Service Starter – HubSpotin asiakaspalvelutyökalujen perusteet
    • Asiakaspalvelupolku, tiketöinti, chat
    • 2 asiakaspalvelukäyttäjää
  • CMS Hub Starter – HubSpotin verkkosivustotyökalun perusteet
    • Verkkosivuja, yksi blogialusta, laskeutumissivut
  • Operations Hub Starter – HubSpotin integraatiotyökalun perusteet
    • Datasynkkaus, perusintegraatiot

Jokainen yksittäisen osion hinta on yritykselle siis 46 euroa kuukaudessa. HubSpotiin voidaan myös lisätä rajaton määrä järjestelmänvalvojia, markkinointikäyttäjiä ja peruskäyttäjiä.

Myynnille ja asiakaspalvelulle suositellaan myös niin sanottuja maksullisia käyttäjäpaikkoja, joiden avulla myynti- ja asiakaspalveluhenkilöille avautuu käyttöön vielä useampia myynti- ja asiakaspalvelutyössä tarvittavia työkaluja. Näitä ovat esimerkiksi pikavastaustyökalut, sähköpostipohjat ja tavoitteet. HubSpotin maksullisten myynnin ja asiakaspalvelun lisäpaikkojen hinta on 23 euroa kuukaudessa lisäkäyttäjää kohden.

HubSpot CRM Suite Starterin hinta

HubSpotista löytyy myös koottuja pakettihintoja, joita kutsutaan CRM Suiteiksi. HubSpotin CRM Suite sisältää aina kaikki kuusi eri kokonaisuutta samalta tasolta.

CRM Suite Starter on HubSpotin kustannustehokkain paketti, joka tarjoaa asiakkailleen 46 euron kuukausihinnalla käyttöön kaikki Starter-tason työkalut, eli Marketing Starterin, Sales Starterin, Service Starterin, CMS Starterin ja Operations Starterin.

Lue tarkemmin Starter-pakettien sisällöstä sivun alaosasta.

HubSpotin Professional-pakettien hinta

HubSpotin toinen maksullinen taso on HubSpot Professional, jonka kuukausihinta on alkaen 368 euroa. HubSpotin suositut Professional-paketit sisältävät erittäin kattavat työkalut yrityksien käyttöön. HubSpotin Professional-paketit jakautuvat viiteen eri osioon:

  • Marketing Professional – HubSpotin edistyneet markkinointityökalut
    • Kaikki Starter-ominaisuudet
    • Markkinoinnin automaatio, Chatbot, Sosiaalisen median hallinta, SEO-työkalu, CTA:t
  • Sales Professional – HubSpotin edistyneet myyntityökalut
    • Kaikki Starter-ominaisuudet
    • Myynnin automaatiot, useita myyntiputkia, sähköpostiautomaatiot, myynnin ennusteet
  • Service Professional – HubSpotin edistyneet asiakaspalvelutyökalut
    • Kaikki Starter-ominaisuudet
    • Asiakaspalvelun automaatiot, useita tikettiputkia, asiakaskyselyt, asiakasportaali
  • CMS Hub Professional – HubSpotin edistyneet integraatio- ja tietohallinnan työkalut
    • Kaikki Starter-ominaisuudet
    • Verkkosivut, useita blogialustoja, personoidut sisällöt, Smart content
  • Operations Hub Professional – HubSpotin edistyneet integraatio- ja tietohallinnan työkalut
    • Kaikki Starter-ominaisuudet
    • Kustomoidut assosiaatiokentät, CRM-konfiguraatiot

HubSpotin Professional-pakettien kuukausihinnat vaihtelevat 368–823 euron välillä. Professional-tasoilla yritys voi lisätä HubSpotiin rajattoman määrän järjestelmänvalvojia, markkinointikäyttäjiä ja peruskäyttäjiä. Samaan tapaan kuin Startereissa, myös Professionalissa myyntitiimeille ja asiakaspalvelutiimeille suositellaan lisäksi maksullisia käyttäjäpaikkoja, joissa avautuu lisäominaisuuksia myynti- ja asiakaspalvelutyöhön. HubSpotin Professional-tasojen maksullisten myynnin ja asiakaspalvelun lisäpaikkojen hinta on 90 euroa kuukaudessa lisäkäyttäjää kohden.

HubSpot CRM Suite Professionalin hinta

HubSpotin Professional-tason pakettikokonaisuus CRM Suite Professional sisältää Starter Suiten tapaan kaikkien Hubien Professional-tason ominaisuudet: Marketing Professional, Sales Professional, Service Professional, CMS Professional ja CMS Hub Professional. Jos yritys suunnittelee useamman Professional-tason avaamista, niin usein CRM Suite Professional on kustannustehokkain ratkaisu. CRM Suite Professionalin hinta on 1 640 euroa kuukaudessa.

Lue tarkemmin Professional-pakettien sisällöstä sivun alaosasta.

HubSpotin Enterprise-pakettien hinta

HubSpotin korkein lisenssitaso on Enterprise, jonka pakettien kuukausihinnat alkavat 1 104 eurosta. HubSpotin Enterprise tarjoaa samalla kaikki HubSpotin työkalut yrityksien käyttöön, ja Enterprise-taso sopii usein parhaiten isoille yrityksille ja tiimeille. HubSpotin Enterprise-paketit jakautuvat viiteen eri osioon:

  • Marketing Enterprise – Kaikki HubSpotin markkinointityökalut
    • Kaikki Professional-ominaisuudet
    • Ennustava liidipisteytys, Youtube-analytics, SSO
  • Sales Enterprise – Kaikki HubSpotin myyntityökalut
    • Kaikki Professional-ominaisuudet
    • Kustomoidut myyntitavoitteet, SSO, toistuvan liikevaihdon seuranta
  • Service Enterprise – Kaikki HubSpotin asiakaspalvelutyökalut
    • Kaikki Professional-ominaisuudet
    • Kustomoidut asiakaspalvelutavoitteet, Single Sign-on, testitili
  • CMS Enterprise – Kaikki HubSpotin verkkosivustotyökalut
    • Kaikki Professional-ominaisuudet
    • Verkkosovellukset, SSO, mukautuva sisältöjen testaus
  • Operations Enterprise – Kaikki HubSpotin integraatio- ja tietohallinnan työkalut
    • Kaikki Professional-ominaisuudet
    • SSO, Datasets

Myös Enterprisen pakettien hintojen välillä on vaihtelua. Enterprisen hinnat ovat 1 640–3 300 euroa kuukaudessa. Käyttäjiin pätee täysin sama logiikka kuin aiemmissa paketeissa, mutta Enterprisen puolella maksulliset käyttäjäpaikat myynti- ja asiakaspalvelukäyttäjille ovat 110 euroa kuukaudessa lisäkäyttäjää kohden.

HubSpot CRM Suite Enterprisen hinta

Jos yritys haluaa ottaa käyttöön useita Enterprise-tason ominaisuuksia, niin myös Enterprisesta löytyy pakettikokonaisuus, CRM Suite Enterprise. Se sisältää kaikki Enterprise-tason työkalut: Marketing Enterprisen, Sales Enterprisen, Service Enterprisen, CMS Enterprisen ja Operations Enterprisen. HubSpotin CRM Suite Enterprisen hinta on 4 593 euroa kuukaudessa.

Lue tarkemmin Enterprise-pakettien sisällöstä sivun alaosasta.

HubSpotin käyttöönottoprojektin hinta

Toinen HubSpotin hintaan vaikuttava tekijä on käyttöönottoprojektin hinta. Uuden järjestelmän käyttöönotto vaatii yritykseltä usein paljon aikaa, resursseja, perehtymistä ja kouluttamista. Modernin CRM-järjestelmän käyttöönotto on tärkeä prosessi, joka vaikuttaa koko yrityksen toimintaan ja kaikkiin yksiköihin.

Siksi HubSpotin käyttöönotto kannattaa suorittaa huolellisesti alusta loppuun saakka. Jos HubSpotin käyttöönotto hoidetaan kehnosti ja koulutukset jäävät pitämättä, niin lopputuloksena on usein toimimaton kokonaisuus, jota ei käytetä. Tällöin lisenssistä maksetaan turhaan, ja kaikki investoinnit valuvat hukkaan.

HubSpotin käyttöönottoa ei kannata lähteä toteuttamaan yksin, vaan apua kannattaa hakea joko HubSpotin omasta Onboardauksesta tai valita sopiva HubSpot-kumppani. Suomesta löytyy useita erilaisia HubSpotin kumppaneita, joiden avulla yrityksenne varmistaa sujuvan HubSpotin ja sen mukana tulevien prosessien käyttöönoton.

Suomalaisia HubSpotin kumppaneita ovat muun muassa Avidly, Kaksio Labs, AdvanceB2B ja Myynninmaailma. Voit tutustua kaikkiin Suomen HubSpotin kumppaneihin tästä linkistä. Kumppanuudesta kannattaa maksaa, sillä hyvä käyttöönottoprojekti varmistaa järjestelmän jalkautumisen yrityksesi käyttöön.

HubSpotin käyttöönottoprojektien hinnat vaihtelevat noin 2 000–12 000 euron välillä. Esimerkiksi isoissa pörssiyrityksissä projektille voi kertyä enemmänkin hintaa. Myös erilaiset kustomoidusti rakennetut integraatiot nostavat HubSpotin käyttöönottoprojektien hintaa.

Käyttöönottoprojektin hinta määräytyy usein sen perusteella, mitä järjestelmän osia otetaan käyttöön ja kuinka laadukkaasti projekti hoidetaan. Jos käyttöön otetaan vain esimerkiksi Marketing Hub Starteria ja sen ominaisuuksia, niin teknistä työtä ja suunnittelu- sekä koulutuspalavereita tarvitaan vain vähän. Tällöin HubSpotin käyttöönottoprojektin hinta on todennäköisesti lähempänä 2 000 euroa.

Jos taas toteutetaan kaikkien Hubien Professional -tason käyttöönottoa, niin todennäköisesti HubSpotin käyttöönoton hinta on noin 10 000 euroa. Tämän johtuu siitä, että projektissa tarvitaan enemmän teknistä työtä, suunnittelua ja koulutuksia. Jos yritys tarvitsee esimerkiksi CRM-, myynti- ja markkinointityökaluja, niin usein näiden HubSpotin käyttöönottojen hinta on noin 4 000–7 000 euroa.

HubSpot-käyttöönottoprojektin vaiheet

HubSpotin käyttöönottoprojektit koostuvat pääosin neljästä eri asiasta: teknisestä käyttöönottotyöstä, suunnittelutyöstä, koulutuksista sekä seuranta- ja tukijaksosta.

Tekninen käyttöönottotyö tarkoittaa HubSpot-tilin erilaisia asetus- ja rakennustöitä, joiden avulla tilin työkaluista ja ominaisuuksista rakennetaan yrityksen tarpeisiin sopivia ratkaisuja. Useat HubSpotin kumppanit, kuten Myynninmaailma, tarjoavat tekniset työt avaimet käteen -palveluna, jolloin asiakkaan ei tarvitse itse käyttää resurssia ja aikaa teknisiin töihin.

Suunnittelutyö tarkoittaa usein asiakkaan kanssa yhdessä tehtävää workshop-tyylistä toimintaa, jossa yhteisesti rakennetaan prosesseja HubSpotiin niin, että ne aidosti tukevat yrityksen omaa toimintaa. Tässä vaiheessa varmistetaan, että HubSpot rakennetaan nimenomaan asiakkaan tarpeisiin sopivaksi eikä tyydytä oletusratkaisuun. Suunnittelussa myös asiakas itse pääsee tutustumaan paremmin HubSpotiin.

Koulutusvaiheessa koulutetaan kaikki yrityksen henkilöt käyttämään HubSpotia ja nimenomaan heidän käyttöönsä tulevia työkaluja. Koulutukset on hyvä suunnitella niin, että eri työrooleille pidetään omat koulutukset. Koulutukset ovat käytännönläheisiä, jotta käyttäjät saavat tärkeimmät opit juuri heitä hyödyttävistä työkaluista.

Viimeinen vaihe on seurantavaihe, jossa HubSpot työkaluineen on yrityksen käytössä. Kumppani tukee käyttöä, varmistaa tilin toiminnan ja vastaa mahdollisista kehitystoimenpiteistä.

Etsitkö kumppania HubSpotin käyttöönottoon? Myynninmaailman HubSpot-asiantuntijoilla on useiden vuosien kokemus HubSpotin käyttöönotoista, ja olemme toteuttaneet useita kymmeniä onnistuneita käyttöönottoja. Ota yhteyttä ja varaa tapaaminen asiantuntijoidemme kanssa

HubSpotin jatkuvan kehitys- ja tukityön hinta

Kolmas HubSpotin hintaan vaikuttava asia on HubSpotin jatkuva kehitys- ja tukityö. Tämä vaihe tulee ajankohtaiseksi HubSpotin käyttöönottoprojektin loppupuolella, kun HubSpot-tili on tulossa yrityksen omaan käyttöön.

HubSpot ei ole koskaan valmis, vaan sen työkaluja ja prosesseja kannattaa hioa jatkuvasti, jotta HubSpotista saa kaiken hyödyn irti. Tämän vuoksi myös jo käyttöönotettua tiliä kannattaa ylläpitää, kehittää ja päivittää. Usein HubSpotin käyttö herättää yrityksissä paljon kysymyksiä ja tukitarpeita. Tuen varmistamisen merkitys on erittäin suuri, ja jos tukea ei ole mietitty, niin usein se koituu työkalun turmioksi. Tämän vuoksi yritysten kannattaa panostaa tukeen, jota on saatavilla niin HubSpotilta kuin Suomen kumppaneiltakin.

HubSpotilla on täysin maksuton tukipalvelu, josta kaikki sen maksavat asiakkaat voivat pyytää apua. Tätä kautta ei kuitenkaan ole saatavissa palvelua tällä hetkellä suomeksi, ja sähköpostitiketteihin vastaamisissa saattaa hieman kestää.

Myös HubSpotin kumppanit tarjoavat jatkuvaa tukea, ja usein palvelua on saatavilla myös suomeksi. Suomen kumppaneiden kautta HubSpotin tukipalvelun hinta on usein noin 190–590 euroa kuukaudessa riippuen tuen tarpeesta. Mitä enemmän kysymyksiä ja tukitarpeita on, sitä suurempi on yleensä myös hinta. Hinnoittelumalli perustuu asiakkaan omaan tarpeeseen tai vähintään tarpeen arviointiin.

Tuen lisäksi yrityksen on hyvä miettiä myös HubSpot-tilin ylläpito- ja kehitystöitä. Erilaisia myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja automaatioiden työkaluja tulee päivittää säännöllisesti, jotta niiden toiminta on tehokasta. Yritysten on hyvä myös käyttää kerättyä dataa hyödyksi oman toimintansa kehittämisessä niin myynnissä, markkinoinnissa kuin asiakaspalvelussakin.

Yleisesti HubSpotin parhaimmat hyödyt saa irti silloin, kun työkalua kehitetään koko ajan datan avulla. Tämän vuoksi yrityksen on hyvä miettiä, kuka HubSpotia kehittää. Kehityspalveluakin on luonnollisesti saatavilla. HubSpotin omien konsultointien hinta on noin 490–1 700 euroa kuukaudessa. Myös HubSpotin kumppanit tarjoavat kehitystyötä. Jatkuvien kehityspalveluiden kuukausihinnat vaihtelevat noin 420–900 euron välillä.

Etsitkö kumppania HubSpot-tilin kehitykseen ja tukeen? Myynninmaailmalla on kymmeniä asiakkaita, joiden tilejä HubSpot-asiantuntijamme ylläpitävät ja kehittävät yhdessä asiakkaiden kanssa, jatkuvaa henkilökohtaista tukea unohtamatta. Ota yhteyttä ja varaa tapaaminen asiantuntijoidemme kanssa.

Esimerkki HubSpotin hinnasta ensimmäiselle vuodelle

Koska HubSpotin hinta muodostuu useasta asiasta, on tärkeää hahmottaa osa-alueiden vaikutukset hintaan. Tässä yksi esimerkki siitä, minkälainen HubSpot-kokonaisuuden hinta ensimmäiselle vuodelle voisi olla:

Otetaan käyttöön HubSpot CRM, Marketing Professional ja Sales Professional. Käyttöönottovaihe kestää noin 3–5 kuukautta, ja sen investointi on noin 7 000 euroa. HubSpotin lisenssin hinta on kuukaudessa noin 1 280 euroa eli vuodessa 15 360 euroa. Jatkuvan tuki- ja kehityspalvelun investointi olisi arviolta noin 690 euroa kuukaudessa. Tällöin yhdelle vuodelle investointi olisi 7 000 euroa + 15 360 euroa + 4 140 euroa (6 kuukauden tuki) = 26 500 euroa.

Tarkemmat kuvaukset HubSpotin lisenssien hinnoista ja sisällöistä

HubSpotin lisenssien sisällöt päivittyvät usein, joten yksittäisiä muutoksia saattaa tulla joihinkin työkaluihin. Nämä työkalulistaukset on tehty helmikuussa 2023. Alle on kuvattuna päänostoja erilaisista HubSpotin lisenssimahdollisuuksista ja HubSpotin eri lisenssien hinnoitteluista.

Olemme kuvanneet alle HubSpotin markkintointi- (Marketing), myynti- (Sales), asiakaspalvelu- (Service) ja verkkosivustolisenssien (CMS) hintoja ja ominaisuuksia. Listauksessa esittelemme Free-, Starter- ja Professional-tasojen eroja, hintoja ja ominaisuuksia.

Oikeiden lisenssien valinta saattaa olla joskus hankalaa. Tämän vuoksi Myynninmaailman markkinointiteknologioiden asiantuntijat ovat apunasi. Ota asiantuntijoihimme yhteyttä, niin valitaan juuri teille sopivat HubSpot-lisenssit käyttöön.

Lisätietoa hinnoista löydät myös HubSpotin omilta sivuilta.

HubSpot Marketing Hubin hinta

HubSpotin markkinointityökaluista löytyy käytännössä neljä eri tasoa ja neljä eri hintaa. Tasot ovat Free, Marketing Hub Starter, Marketing Hub Professional ja Marketing Hub Enterprise.

Marketing Free – hinta 0 €/kk.

  • Markkinointisähköpostityökalu
    • Lähetys 2 000 kontaktille per kalenterikuukausi
    • HubSpotin oma brändi mukana
  • HubSpotin lomaketyökalu
    • HubSpotin oma brändi mukana
    • Ei ehdollisia kenttiä
  • 3 raportointityöpöytää ja korkeintaan 10 raporttia per työpöytä
  • 10 kustomoitua tietokenttää tietojen hallintaa varten
  • Listojen käyttö
    • 5 aktiivista listaa
  • Kahden mainostilin yhdistäminen
    • Ei mainostilin hallintaa
  • Livechat
    • HubSpotin oma brändi mukana

Marketing Hub Starter: hinta alkaen 46 €/kk

  • Kaikki Free-ominaisuudet
  • Sisältää 1 000 markkinointikontaktia
    • Seuraavan 1 000 kappaleen hinta on 46 €/kk.
  • Markkinointisähköpostityökalu
    • Lähestys 5 x kontaktimäärä
  • HubSpotin lomaketyökalu
    • Ei ehdollisia kenttiä
  • Kevyt markkinoinnin automaatio – korkeintaan 10 automaattista tapahtumaa
    • Laukaisevana tekijänä voi olla vain lomakkeen lähetys tai reagointi markkinointisähköpostiin
  • 2 mainostilin yhdistäminen ja uudelleenmarkkinointihallinta
  • Livechat
  • Kevyt Chatbot
    • Yksipolkuinen rakenne
  • 10 raportointityöpöytää ja korkeintaan 10 raporttia per työpöytä
  • 1 000 kustomoitua tietokenttää tietojen hallintaa varten
  • Tiimisähköposti HubSpotin Inboxiin
  • Facebook Messengerin linkitys
  • Listojen käyttö
    • 25 aktiivista listaa
  • HubSpotin laskeutumissivutyökalu
  • HubSpotin blogi

Marketing Hub Professional – hinta alkaen 823 €/kk.

  • Kaikki Free ja Starter-ominaisuudet
  • Sisältää 2 000 markkinointikontaktia
    • Seuraavien5 000 kontaktin hinta 230 €/kk.
  • Markkinointisähköpostityökalu
    • Lähestys 10 x kontaktimäärä
  • HubSpotin lomaketyökalu
    • Kaikilla ominaisuuksilla, myös ehdollisia kenttiä
  • Markkinoinnin automaatiotyökalut
    • Kaikilla ominaisuuksilla, eri laukaisimia
  • 1 000 kustomoitua tietokenttää tietojen hallintaa varten
  • 25 raportointityöpöytää ja 30 raporttia per työpöytä
  • Automaatiotyökalut, eli HubSpotin työjonot käytössä
    • Automaatioita markkinointiin, myyntiin ja asiakaspalveluun
  • Livechat ja täysin dynaaminen Chatbot
  • Mainostilien yhdistäminen ja niiden hallinta HubSpotin kautta
  • A/B -testaustyökalut viesteihin ja sivuihin
  • Target accounts, eli ABM-työkalut
  • CTA-painikkeet
  • Hakukoneoptimointityökalu
  • Sosiaalisen median hallinta
  • Tuotekirjasto
  • Facebook Messenger
  • HubSpotin laskeutumissivut ja blogityökalut
  • Tuplatietojen hallinta
  • Kustomoidut raportointityökalut

HubSpot Sales Hubin hinta

HubSpotin myyntityökaluista löytyy neljä eri tasoa ja neljä eri hintaa. Tasot ovat Free, Sales Hub Starter, Sales Hub Professional ja Sales Hub Enterprise.

Sales Hub Free – hinta 0 €/kk.

  • Myyntiputkia 1 kpl
  • 3 työpöytää ja 15 raporttia per työpöytä
  • Kontaktien aktiviteettiseuranta
  • HubSpotin Prospektit-työkalu, eli verkkosivustolla vierailleiden yritysten seuranta
  • 10 kustomoitua tietokenttää tietojen hallintaa varten
  • Listojen käyttö
    • 5 aktiivista listaa
  • Livechat
    • HubSpotin oma brändi mukana

Sales Hub Starter – hinta alkaen 46 €/kk.

  • Kaikki Free-ominaisuudet
  • Myyntiputkia 2 kpl
  • Myynnin sähköpostipohjat 5 kpl kaikilla
    • Maksullisilla lisäkäyttäjillä 5 000
  • Myynnin pikavastaustyökalupohjat 5 kpl kaikilla
    • Maksullisilla lisäkäyttäjillä 5 000
  • Toistuvat tehtävät ja tehtäväjonot
  • Kevyet myynnin automaatiot
  • Ensimmäisen myyntitavoitteet
    • Kokonaismyyntitavoite
  • 10 raportointityöpöytää ja enintään 10 raporttia per työpöytä
  • Pakolliset kentät
  • HubSpot-soittaminen

Sales Hub Professional – hinta alkaen 460 €/kk.

  • Kaikki Free ja Starter-ominaisuudet
  • 15 myyntiputkea
  • 25 raportointityöpöytää ja 30 raporttia per työpöytä
  • 5 laskentakenttää
  • Tuote- ja palvelukirjasto
  • Myynnin kehittyneet ennusteet
  • Livechat tai dynaaminen Chatbot
  • Sähköiset tarjoukset HubSpotin Tarjoukset-työkalulla
  • Myynnin automaatiot
  • Sekvenssit eli myynnin henkilökohtaiset sähköpostiautomaatiot
  • Target accounts
  • Tiimihallinta
  • 1:1 videoviestintä
  • Sähköinen allekirjoitus tarjouksille

HubSpot Service Hubin hinta

HubSpotin asiakaspalvelutyökaluista löytyy neljä eri tasoa ja neljä eri hintaa. Tasot ovat Free, Sales Hub Starter, Sales Hub Professional ja Sales Hub Enterprise.

Service Hub Free – hinta 0 €/kk

  • Asiakaspalveluputki eli tikettinäkymä 1kpl
  • 3 työpöytää ja 15 raporttia per työpöytä
  • 10 kustomoitua tietokenttää tietojen hallintaa varten
  • Listojen käyttö
    • 5 aktiivista listaa
  • Livechat
    • HubSpotin oma brändi mukana
  • Pikavastaustyökalu Chattiin

Service Hub Starter – hinta alkaen 46 €/kk

  • Kaikki Free-ominaisuudet
  • Asiakaspalveluputkia eli tikettinäkymiä 2 kpl
  • Asiakaspalvelun sähköpostipohjat 5 kpl kaikilla
    • Maksullisilla lisäkäyttäjillä 5 000
  • Asiakaspalvelu pikavastaustyökalupohjat 5 kpl kaikilla
    • Maksullisilla lisäkäyttäjillä 5 000
  • Asiakaspalvelun ensimmäiset tavoitteet
  • 10 raportointityöpöytää ja enintään 10 raporttia per työpöytä
  • Pakolliset kentät

Service Hub Professional – hinta alkaen 460 €/kk

  • Kaikki Free ja Starter-ominaisuudet
  • Asiakaspalveluputkia eli tikettinäkymiä 15 kpl
  • 25 raportointityöpöytää ja 30 raporttia per työpöytä
  • Asiakaspalvelun kustomoidut tavoitteet
  • Asiakaspalvelun automaatiot
  • Standardikyselyt HubSpotista, kuten NPS ja CSAT
  • Kustomoidut asiakaskyselyt
  • Tiimien rakentaminen
  • Sekvenssit eli asiakaspalvelun henkilökohtaiset sähköpostiautomaatiot
  • Tuote- ja palvelukirjasto
  • SLA-tavoitteet
  • Asiakasportaali
  • Knowledgebase eli Tietämyskanta (UKK-sisällöt)

CMS Hub Free – hinta 0 €/kk

  • 25 verkkosivua/alasivua (HubSpot brändikuvakkeet mukana)
  • Pääsy Design toolsiin luomaan kustomoitua javaa, HTML-, HubL- ja CSS-kustomointeja
  • 1 blogialusta, johon saa enintään 100 blogipostausta
  • Laskeutumissivutyökalu
  • Oman domainin yhdistäminen HubSpottiin (domain pitää varata itse erikseen)
  • Lomaketyökalu (HubSpot brändikuvakkeet mukana)
  • Livechat (HubSpot brändikuvakkeet mukana)
  • Drag & Drop -editor

CMS Hub Starter – hinta alkaen 23 €/kk

  • Kaikki Free-ominaisuudet
  • 50 verkkosivua/alasivua
  • 1 blogialusta, johon saa enintään 10 000 blogipostausta
  • Multilanguage-versioita sisällöistä
  • SEO kehityskohteet – perusversio
  • Multilanguage-versioita sisällöistä

CMS Hub Professional – hinta alkaen 368 €/kk

  • Kaikki Free ja Starter-ominaisuudet
  • 10 000 verkkosivua/alasivua
  • 100 blogialustaa, johon saa enintään 10 000 blogipostausta
  • A/B -testaus
  • Smart content
  • Dynaaminen sisältö HubDB

Lisätietoa hinnoista löydät myös HubSpotin omilta sivuilta.

Ota yhteyttä