Esittelyssä Myynninmaailman uusi toimistokoordinaattori Margareta Tauriainen
Kuka olet?
Olen Margareta Tauriainen ja työskentelen Myynninmaailmalla toimistokoordinaattorina. Pääsääntöisesti työpisteeni on Seinäjoen toimistolla, mutta matkustelen silloin tällöin toimipisteeltä toiselle. Työhöni kuuluvat hallinnollisten tehtävien organisointi sekä erilaiset projektinomaiset tehtävät. Käytännössä työpäiviini kuuluu esimerkiksi laskutus asiatarkastuksineen, sisäisten ja ulkoisten palaverien ja tapahtumien suunnitteleminen ja toteuttaminen sekä myös toimitilojen toimivuudesta ja työntekijöiden viihtyvyydestä huolehtiminen.
Mitä olet tehnyt aiemmin?
Markkinointi, yrittäjyys ja työhyvinvointi ovat olleet vahvoja vetonauloja valitsemalleni työelämäpolulle. Olen opiskellut Vaasan ammattikorkeakoulussa markkinoinnin tradenomiksi ja lisäksi olen opiskellut palkka- ja henkilöstöhallintoa Tampereen avoimessa ammattikorkeakoulussa. Olen päässyt kehittämään omia projektinhallinta- ja asiakaspalvelutaitojani jo useammalla toimialalla, joiden myötä sovellun hyvin nykyiseen tehtävääni.
Miksi töihin Myynninmaailmalle?
Myynninmaailma on moderni B2B-markkinointitoimisto, jonka tapa toimia houkutteli minua hakemaan avointa toimistokoordinaattorin tehtävää. Toimistokoordinaattorin monipuolisen tehtäväkuvan myötä olen päässyt haastamaan itseäni ja kehittymään entisestään. Myynninmaailmalla on mahtava työyhteisö ja täällä on helppo olla oma itsensä. Mielenkiintoiset tehtävät ja hyvä porukka ympärillä vahvistavat ajatusta siitä, että täällä haluan työskennellä jatkossakin.
Mikä on ydinosaamistasi?
Ydinosaamiseni on oikea asenne ja ratkaisukeskeinen sekä tehokas työskentelyote. Liiketoimintalähtöisyys ja kokonaiskuvan hahmottaminen ovat valttikorttini työelämässä.
Miten kasvatat asiakkaidesi myyntiä työlläsi?
Olen monessa projektissa mukana, vaikka minua ei näy varsinaisissa asiakastapaamisissa. Suunnittelen ja organisoin sisäisiä ja ulkoisia tapaamisia, tapahtumia ja markkinointisisältöjä. Huolehdin siitä, että työntekijöillämme on kaikki mitä he tarvitsevat työtehtävien hoitamiseen. Avullani asiantuntijamme ovat parhaassa iskussa asiakasprojekteissa. Olen myös tukena asiakkaillemme asiakaspalvelun kautta, jos heillä on kysyttävää esimerkiksi laskutuksesta tai muista asioista.
Mikä on työssäsi parasta?
Parasta työssäni ovat monipuoliset tehtävät ja mahdollisuus vaikuttaa työtehtäviini. Arvostan Myynninmaailmassa suuresti sitä, että jokaisen työntekijän vahvuusalueet huomioidaan ja jokainen pääsee varmasti toteuttamaan itseään. Täällä huolehditaan myös työntekijöiden hyvinvoinnista ja tarjotaan hyvät työsuhde-edut työssä jaksamisen tukemiseen.
Mitä teet vapaa-ajallasi?
Vapaa-aikani kuluu suurin osin ratsastuksen, leivonnan, ulkoilun ja kuntoilun parissa. Toteutan itseäni kotona leipomalla erilaisia kuppikakkuja ja leivonnaisia. Arki-iltaisin pysähdyn usein lukemaan kirjoja tai värittelemään värityskirjoja. Lapsesta asti olen pitänyt laulamisesta ja esiintymisestä, joten musiikki on myös tärkeä osa omaa hyvinvointiani.
TOP 5 -osaamisalueet:
- Liiketoiminnan kehittäminen
- Ideointi ja luovuus
- Tunneäly
- Asiakaspalvelu
- Hyvien keksien ostaminen