Vahva brändi nostaa B2B-yrityksen arvoa
Jokainen yritys haluaa luoda itsestään vahvan, harkitun ja luotettavan vaikutelman, joka välittyy asiakkaille heti ensisilmäyksellä ja luo etumatkaa kilpailijoihin. Huolellisesti rakennetun brändin avulla varmistamme, että näin tapahtuu. Onnistunut brändi on pääomaa, joka kasvattaa yrityksen, tuotteiden ja palveluiden laatumielikuvaa. Se syntyy aina yrityksen liiketoiminnan ytimestä ja muodostaa markkinoinnille ja myynnille tukevan kivijalan.
Näin autamme sinua
Vahvat brändit puhuvat asiakkaansa kanssa samaa kieltä, sitouttavat heitä voimakkaammin, keräävät suosittelijoita ja avaavat ovia uusille liiketoiminnallisille mahdollisuuksille. Me rakennamme kanssasi yrityksellesi brändin, joka kuvastaa yrityksesi arvoja ja olemusta sekä luo pohjaa vaikuttavalle asiakaskokemukselle kanavasta riippumatta. Samalla saat myyntisi ja markkinointisi tueksi työkaluja, joiden avulla brändin johdonmukainen toteuttaminen arjessa on helppoa.
- Pää- ja tukiviestit
- Yritysilmeet ja tuoteilmeet
- Yritystunnukset ja logosuunnittelu
- Graafinen suunnittelu
- Graafinen ohjeisto ja brändimanuaali
- Brändikäsikirja
- Markkinointimateriaalien tuotanto
- Tuotteiden ja palveluiden nimisuunnittelu
- Konseptisuunnittelu
- Palvelusuunnittelu
- Pakkaussuunnittelu
Pinnalla

Miten rakentaa yritykselle erottuva ja vahva brändi?
Brändi on yritys, tuote, henkilö tai palvelu, jolle on ajan myötä muodostunut tietynlainen tunnettavuus. Vahva ja erottuva brändi on yrityksen arvokkainta pääomaa, jonka avulla voidaan erottua kilpailijoista. Brändi on itse tuotteen tai yrityksen ympärillä olevaa lisäarvoa, joka parhaimmillaan ohjaa asiakkaasi ostopäätökseen.
Mitä on brändin konseptisuunnittelu?
Vahvat brändit tekevät tutkitusti enemmän kauppaa. Laadukas toteutus vaatii luonnollisesti laadukkaan pohjatyön, jossa korostuu huolella laadittu brändin konseptisuunnitelma. Onnistunut konsepti tuo brändistrategiatyön käytännön tasolle ja luovien ratkaisujen kautta se myös johtaa myynnin kasvuun, mutta mitä onnistunut konseptisuunnittelu ja -suunnitelma pitävät sisällään?
Miten yritys voi viestiä vastuullisuudestaan – Mitä on vastuullisuusviestintä?
Onnistunut vastuullisuusviestintä auttaa yrityksiä rakentamaan mainetta, luomaan kilpailuetua, hallitsemaan kriisejä ja sitouttamaan sidosryhmiä.
Erottaudu ja vakuuta – 6 askelta arvolupauksen luomiseen
Miten erottautua kilpailijoista ja vakuuttaa asiakas siitä, että juuri sinun tarjoomasi on paras tai sopivin? Arvolupaus (tai asiakaslupaus) on keino kiinnittää potentiaalisten asiakkaiden huomio, pitää heidät sitoutuneena ja voittaa heidät puolelleen erottautumalla joukosta.