HubSpotin käyttöönotto

Oletko suunnittelemassa HubSpotin käyttöönottoa ja etsitkö HubSpotin käyttöönottoon juuri teille sopivaa kumppania?

Huolellisesti suunniteltu ja toteutettu HubSpotin käyttöönottoprojekti on avainasemassa tuloksiin: parhaimmillaan HubSpotin onnistunut käyttöönotto yhdistää yrityksesi toiminnan, järjestelmät, yksiköt, datan ja käyttäjät yhteen järjestelmään sekä prosessiin. Lopputuloksena yrityksesi tehokkuus ja ajankäyttö paranee ja pääset nauttimaan hyvistä tuloksista!  

HubSpot Platinum Partnerina autamme B2B-asiakkaitamme HubSpotin käyttöönotoissa ja kehittämisessä. Osaamisemme ytimessä on erityisesti myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen HubSpot-palveluiden ja markkinointi- ja myyntiratkaisujen avulla.  

Jätä yhteydenottopyyntö HubSpotin käyttöönottoon liittyen

Onko sopiva Hub hukassa vai etsitkö osaavaa kumppania?

Myynninmaailma toimii käyttöönoton kumppaninasi kaikissa HubSpotin Hubeissa. Voimme myös auttaa valitsemaan parhaiten juuri sinun yrityksellesi sopivan Hubin lisensseineen ja työkaluineen.

Suunnittelemme käyttöönottoprojektin toteutuksen ja vaiheet juuri tarpeisiinne sopivaksi. HubSpotin käyttöönottoprojektit kestävät usein yhdestä kolmeen kuukauteen, mutta työkalut saatte käyttöönne jo ensimäisen kuukauden aikana.

Hubstpotin Hubeista löydät taatusti tarvitsemasi:

  • HubSpot CRM Hub
  • HubSpot Sales Hub
  • HubSpot Marketing Hub
  • HubSpot Service Hub
  • HubSpot Content Hub
  • HubSpot Commerce Hub
  • HubSpot Operations Hub

Ota yhteyttä HubSpot-asiantuntijoihimme, suunnitellaan juuri teille sopiva HubSpot– käyttöönotto!

Miksi Myynninmaailma HubSpotin käyttöönottoprojektin kumppaniksi?

  • Myynninmaailma on arvostettu HubSpot Platinum –tason kumppani.
  • Myynninmaailman asiantuntijat ovat sertifioituja HubSpot-asiantuntijoita.
  • HubSpot on Myynninmaailman pääteknologia.
  • Myynninmaailma on liiketoimintalähtöinen kumppani, joka integroi HubSpotin toiminnot yrityksen liiketoiminnan keskiöön.
  • Myynninmaailman HubSpotin käyttöönoton ratkaisut on suunniteltu asiakaslähtöisesti ja löydät taatusti juuri tarpeisiisi sopivan vaihtoehdon käyttöönotolle.
  • HubSpotin käyttöönoton lisäksi tarjoamme jatkuvaa kehitys- ja tukipalvelua.
  • Myynninmaailman asiantuntijat ovat aktiivisia, asiakaslähtöisiä ja ratkaisukeskeisiä: haluamme onnistua yhdessä asiakkaamme kanssa.
  • Myynninmaailmalta löydät HubSpotin käyttöönoton lisäksi myös muut markkinoinnin palvelut. Olemme kokonaisvaltainen B2B-markkinoinnin ja -myynnin kumppani!

Varaa tapaaminen, jutellaan lisää HubSpotin käyttöönottoprojektista!

Myynninmaailman HubSpot-käyttöönottoprojektin sisältö

HubSpot-käyttöönottoprojektimme etenee jouhevasti vaiheittain:

1. Suunnittelu – Asiantuntijamme suunnittelee HubSpotin työkalut ja toiminnallisuudet sopimaan yrityksesi liiketoimintaan.
2. Suunnittelutyöpajat – HubSpotin prosesseja ja toimintoja hiotaan yhdessä määrittelemäsi vastuuryhmän kanssa sopimaan liiketoimintaanne ja prosesseihinne.
3. Tekninen käyttöönotto – Asennetaan HubSpot, siirretään asiakastiedot, rakennetaan työkalut ja toiminnallisuudet käyttöön. Usein tämäkin vaihe suoritetaan oman HubSpot-asiantuntijamme toimesta.
4. Koulutukset –  HubSpot-asiantuntijamme koulutuksen avulla käyttäjänne oppivat HubSpotin työkalut ja mahdollisuudet.
5. Seuranta- ja kehitysvaihe – Käyttöönoton yhteydessä HubSpot-asiantuntijamme tarjoavat käyttötukea ja kehitystoimenpiteitä tilillenne. Tukipalvelua voidaan myös jatkaa HubSpotin käyttöönottoprojektin jälkeen.

HubSpot-käyttöönottoprojektit Myynninmaailman tapaan

Toteutamme HubSpotin käyttöönottoprojekteja pääosin joko vaivattomasti avaimet käteen -periaatteella tai ohjatusti konsultoivalla otteella.

1. HubSpot-käyttöönotto avaimet käteen -toteutustavalla

Vaivattomimmassa käyttöönottoprojektissa kannamme vastuun kaikista käyttöönoton vaiheista. Johdamme suunnittelutyötä, aikataulutamme projektin vaiheet, toteutamme HubSpotin teknisen käyttöönoton, toteutamme käyttökoulutukset ja toimimme seuranta- ja kehitysvaiheessa kumppaninanne. Tällä toteutustavalla varmistat huolellisesti suunnitellun, johdetun ja toteutetun HubSpotin käyttöönottoprojektin. Käyttöönotosta on mahdollista jatkaa jatkuvaan yhteistyöhön.

2. HubSpotin ohjattu käyttöönottoprojekti

Löytyykö yrityksestänne vahvaa teknistä osaamista? Tällöin tarjoamme ohjatun käyttöönottoprojektin konsultoivalla otteella. Tässä mallissa Hubspot-asiantuntijamme toimii konsultoivana kumppanina ja ohjaa käyttöönottoa eteenpäin. Yrityksesi omat käyttäjät vastaavat teknisestä käyttöönotosta ja loppukäyttäjien kouluttamisesta. Olemme tietysti vahvasti tukemassa käyttöönottoprojektissanne, mutta vastaamme enemmän suunnittelusta, seurannasta ja kehittämisestä. Projektista on mahdollista jatkaa jatkuvaan yhteistyöhön.

   

Tutustu referensseihin

Tutustu artikkeleihin

Markkinoinnin teknologiat

Mikä on HubSpot? – Opas HubSpotin maailmaan

HubSpot on moderni myynnin- ja markkinoinnin automaatiojärjestelmä, jonka sisään on nivottu tärkeimmät asiakkuudenhallinnan, markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Työkalut on suunniteltu tukemaan toisiaan saumattomasti niin, että käyttäjällä olisi kaikki tarvittava saman katon alla. HubSpot mahdollistaa organisaation myynnin, markkinoinnin, asiakashallinnan ja asiakaspalvelun jouhevan ja tehokkaan yhteispelin yhden järjestelmän avulla. 
21 min
HubSpot CRM kuvituskuva. Lähikuva työpöydästä ja auki olevasta läppäristä. Pöydällä on myös HubSpot brändin juomapullo, kynä ja vihko.
Asiantuntija-artikkelit

HubSpot CRM – modernia ja helppoa asiakkuudenhallintaa

HubSpot CRM Hub on monipuolinen CRM-järjestelmä, joka antaa HubSpotin käyttäjille kattavat ja laajat työkalut asiakkuuksien ja liidien hallintaan. HubSpot CRM Hubin työkalut ovat koko organisaation käytettävissä ja sen tarjoamat automaatiot helpottavat toistuvia rutiineja.
20 min

Tutustu webinaareihin

Ota yhteyttä