HubSpotin käyttöönotto
Oletko suunnittelemassa HubSpotin käyttöönottoa ja etsitkö HubSpotin käyttöönottoon juuri teille sopivaa kumppania?
Huolellisesti suunniteltu ja toteutettu HubSpotin käyttöönottoprojekti on avainasemassa tuloksiin: parhaimmillaan HubSpotin onnistunut käyttöönotto yhdistää yrityksesi toiminnan, järjestelmät, yksiköt, datan ja käyttäjät yhteen järjestelmään sekä prosessiin. Lopputuloksena yrityksesi tehokkuus ja ajankäyttö paranee ja pääset nauttimaan hyvistä tuloksista!
HubSpot Platinum Partnerina autamme B2B-asiakkaitamme HubSpotin käyttöönotoissa ja kehittämisessä. Osaamisemme ytimessä on erityisesti myynnin ja markkinoinnin yhdistäminen HubSpot-palveluiden ja markkinointi- ja myyntiratkaisujen avulla.
Onko sopiva Hub hukassa vai etsitkö osaavaa kumppania?
Myynninmaailma toimii käyttöönoton kumppaninasi kaikissa HubSpotin Hubeissa. Voimme myös auttaa valitsemaan parhaiten juuri sinun yrityksellesi sopivan Hubin lisensseineen ja työkaluineen.
Suunnittelemme käyttöönottoprojektin toteutuksen ja vaiheet juuri tarpeisiinne sopivaksi. HubSpotin käyttöönottoprojektit kestävät usein yhdestä kolmeen kuukauteen, mutta työkalut saatte käyttöönne jo ensimäisen kuukauden aikana.
Hubstpotin Hubeista löydät taatusti tarvitsemasi:
- HubSpot CRM Hub
- HubSpot Sales Hub
- HubSpot Marketing Hub
- HubSpot Service Hub
- HubSpot Content Hub
- HubSpot Commerce Hub
- HubSpot Operations Hub
Ota yhteyttä HubSpot-asiantuntijoihimme, suunnitellaan juuri teille sopiva HubSpot– käyttöönotto!
Miksi Myynninmaailma HubSpotin käyttöönottoprojektin kumppaniksi?
- Myynninmaailma on arvostettu HubSpot Platinum –tason kumppani.
- Myynninmaailman asiantuntijat ovat sertifioituja HubSpot-asiantuntijoita.
- HubSpot on Myynninmaailman pääteknologia.
- Myynninmaailma on liiketoimintalähtöinen kumppani, joka integroi HubSpotin toiminnot yrityksen liiketoiminnan keskiöön.
- Myynninmaailman HubSpotin käyttöönoton ratkaisut on suunniteltu asiakaslähtöisesti ja löydät taatusti juuri tarpeisiisi sopivan vaihtoehdon käyttöönotolle.
- HubSpotin käyttöönoton lisäksi tarjoamme jatkuvaa kehitys- ja tukipalvelua.
- Myynninmaailman asiantuntijat ovat aktiivisia, asiakaslähtöisiä ja ratkaisukeskeisiä: haluamme onnistua yhdessä asiakkaamme kanssa.
- Myynninmaailmalta löydät HubSpotin käyttöönoton lisäksi myös muut markkinoinnin palvelut. Olemme kokonaisvaltainen B2B-markkinoinnin ja -myynnin kumppani!
Varaa tapaaminen, jutellaan lisää HubSpotin käyttöönottoprojektista!
Myynninmaailman HubSpot-käyttöönottoprojektin sisältö
HubSpot-käyttöönottoprojektimme etenee jouhevasti vaiheittain:
1. Suunnittelu – Asiantuntijamme suunnittelee HubSpotin työkalut ja toiminnallisuudet sopimaan yrityksesi liiketoimintaan.
2. Suunnittelutyöpajat – HubSpotin prosesseja ja toimintoja hiotaan yhdessä määrittelemäsi vastuuryhmän kanssa sopimaan liiketoimintaanne ja prosesseihinne.
3. Tekninen käyttöönotto – Asennetaan HubSpot, siirretään asiakastiedot, rakennetaan työkalut ja toiminnallisuudet käyttöön. Usein tämäkin vaihe suoritetaan oman HubSpot-asiantuntijamme toimesta.
4. Koulutukset – HubSpot-asiantuntijamme koulutuksen avulla käyttäjänne oppivat HubSpotin työkalut ja mahdollisuudet.
5. Seuranta- ja kehitysvaihe – Käyttöönoton yhteydessä HubSpot-asiantuntijamme tarjoavat käyttötukea ja kehitystoimenpiteitä tilillenne. Tukipalvelua voidaan myös jatkaa HubSpotin käyttöönottoprojektin jälkeen.
HubSpot-käyttöönottoprojektit Myynninmaailman tapaan
Toteutamme HubSpotin käyttöönottoprojekteja pääosin joko vaivattomasti avaimet käteen -periaatteella tai ohjatusti konsultoivalla otteella.
1. HubSpot-käyttöönotto avaimet käteen -toteutustavalla
Vaivattomimmassa käyttöönottoprojektissa kannamme vastuun kaikista käyttöönoton vaiheista. Johdamme suunnittelutyötä, aikataulutamme projektin vaiheet, toteutamme HubSpotin teknisen käyttöönoton, toteutamme käyttökoulutukset ja toimimme seuranta- ja kehitysvaiheessa kumppaninanne. Tällä toteutustavalla varmistat huolellisesti suunnitellun, johdetun ja toteutetun HubSpotin käyttöönottoprojektin. Käyttöönotosta on mahdollista jatkaa jatkuvaan yhteistyöhön.
2. HubSpotin ohjattu käyttöönottoprojekti
Löytyykö yrityksestänne vahvaa teknistä osaamista? Tällöin tarjoamme ohjatun käyttöönottoprojektin konsultoivalla otteella. Tässä mallissa Hubspot-asiantuntijamme toimii konsultoivana kumppanina ja ohjaa käyttöönottoa eteenpäin. Yrityksesi omat käyttäjät vastaavat teknisestä käyttöönotosta ja loppukäyttäjien kouluttamisesta. Olemme tietysti vahvasti tukemassa käyttöönottoprojektissanne, mutta vastaamme enemmän suunnittelusta, seurannasta ja kehittämisestä. Projektista on mahdollista jatkaa jatkuvaan yhteistyöhön.
Kaipaatko uutta tehoa duuniin?
Hei markkinointi- tai myyntijohtaja, tämä on sinulle! Me tiedämme, että markkinoinnin ja myynnin yhdistäminen vaatii näkemystä, toimivia käytänteitä ja oikeita työkaluja. Viisiosaisessa videosarjassamme “Tehoa duuniin” sukelletaan syvemmälle aiheeseen – saat asiantuntijoiltamme ratkaisuja yhteispelin haasteisiin ja vinkkejä teknologian ja sen tarjoaman datan hyödyntämiseen.
Hyppää mukaan ja poimi talteen vinkit, joilla varmasti voitat markkinoinnin ja myynnin yhteispelissä! Seuraamalla sähköpostiisi kilahtavia viestejämme pääset aina suoraan uusimman videon pariin.
Tutustu artikkeleihin
Mikä on HubSpot? – Opas HubSpotin maailmaan
HubSpot on moderni myynnin- ja markkinoinnin automaatiojärjestelmä, jonka sisään on nivottu tärkeimmät asiakkuudenhallinnan, markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun työkalut yhtenäiseksi kokonaisuudeksi. Työkalut on suunniteltu tukemaan toisiaan saumattomasti niin, että käyttäjällä olisi kaikki tarvittava saman katon alla. HubSpot mahdollistaa organisaation myynnin, markkinoinnin, asiakashallinnan ja asiakaspalvelun jouhevan ja tehokkaan yhteispelin yhden järjestelmän avulla.HubSpot CRM – modernia ja helppoa asiakkuudenhallintaa
HubSpot CRM Hub on monipuolinen CRM-järjestelmä, joka antaa HubSpotin käyttäjille kattavat ja laajat työkalut asiakkuuksien ja liidien hallintaan. HubSpot CRM Hubin työkalut ovat koko organisaation käytettävissä ja sen tarjoamat automaatiot helpottavat toistuvia rutiineja.HubSpot Sales Hub – Näin automatisoit myynnin prosesseja HubSpot CRM:n avulla
HubSpot Sales Hub on HubSpot CRM -järjestelmästä löytyvä myynnin hallinnan kokonaisuus, jossa on kaikki tärkeimmät työkalut myynnin hallintaan, seurantaan ja raportointiin.HubSpotin työkalut markkinoinnin automaatioon – tehokkuutta toimiin, enemmän aikaa suunnitteluun ja kehittämiseen
Tutustu webinaareihin
Webinaaritallenne: 5 vinkkiä: Näin saat verkkosivustosi tuottamaan tehokkaammin liidejä HubSpotin avulla
Tämänkertaisessa Tampereen HubSpot User Group -tapahtumassa jaamme tärpit miksi verkkosivuston liidituotannon kehittämiseen kannattaisi panostaa ja tallenteessa avataan esimerkiksi konversioprosentin kasvattamisen vaikutuksia tuloksiin.Webinaaritallenne: HubSpotin tekoälytyökalut markkinointiin ja myyntiin 21.3.2024
21.3.2024 klo 9